“Goed gerenoveerd hotel.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Goed gerenoveerd hotel.”
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer goer recentelijk gerenoveerd hotel. Mooie nieuwe kamers, zeer vriendelijk personeel. Terras buiten en een heel goed ontbijt, kan dit hotel absoluut aan iedereen aanraden, ook voor zaken geschikt.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

69 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
37 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Vanwege werk een aantal weken verbleven in Center Hotel. Klein maar fijn! Ontbijt heeft een ruime keuze. Restaurant is idd alleen hamburgers, maar ook deze zijn van een prima niveau.
Het is idd klein, maar hoe men met de klanten omgaat, heeft voor mij absoluut meerwaarde.
Kamers zijn ok, er wordt idd verbouwd, maar wij ondervinden daar geen hinder van.
WiFi mag sneller.

Verbleef Juni, 2016, bezocht voor zaken
Den Haag
Niveau 5 bijdrager
61 beoordelingen
29 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een groepsboeking gedaan. Onthaal duurde een eeuwigheid. Hotel werd verbouwd, wat een hoop rommel gaf. Enkele kamers waren gerenoveerd, en hadden een. glazen wand tussen slaapkamer en badkamer, wat een totaal gebrek aan privacy oplevert. Alle kamers zijn zeer klein. Sommige kamers (zoals onze niet-gerenoveerde) hebben geen daglicht, doordat er alleen een zeer klein raam is dat uitkijkt op een blinde muur, en een gordijn met een brandgat erin, en met een hoop lawaai van de ventilatie apparatuur (niet uit te schakelen). En dat voor € 97 per nacht voor een tweepersoonskamer, met groepskorting. Wij hebben uiteindelijk afgehaakt voor deze kamer en zijn vertrokken naar een ander hotel. Zelfs voor een 3-sterrenhotel vlakbij het centrum is het niet veel soeps.

Verbleef Juni, 2016, bezocht met vrienden
Niveau 3 bijdrager
21 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Voor zaken waren wij in Kortrijk en wilde graag een hotel in het centrum. Dit hotel ligt in het centrum!!
De kamer was niet erg groot en er was in mij kamer geen airco, het was dus erg warm. De douch was wel lekker ruim maar de rest van de badkamer was wat klein.
Het diner restaurant is alleen hamburgers maar om de hoek in het centrum heb je alle keuze.
Het ontbijt was zeer goed, grote keuze en prima voor elkaar.

Verbleef April, 2016, bezocht voor zaken
belgium
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 17 februari 2016

de vernieuwde vleugel heeft erg mooie kamers, met een zeer grote in loop douche.
ontbijt was zeker ok, spiegeleitjes op verzoek
centraal gelegen op 50 meter van de grote markt en op 100 meter van parkinggarage

• Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kortrijk bekeken
op 0.2 km afstand
Hotel Messeyne
nr. 3 van 13 in Kortrijk
147 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Center Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Center Hotel

Prijsklasse (per nacht): 84 € - 86 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Center Hotel 3*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotel Booker B.V., Expedia, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Center Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Center Hotel Kortrijk

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?