Center Hotel
Hotel Ibis Kortrijk Centrum(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
Travelocity
  • Restaurant
FilterenAlle talen
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een groepsboeking gedaan. Onthaal duurde een eeuwigheid. Hotel werd verbouwd, wat een hoop rommel gaf. Enkele kamers waren gerenoveerd, en hadden een. glazen wand tussen slaapkamer en badkamer, wat een totaal gebrek aan privacy oplevert. Alle kamers zijn zeer klein. Sommige kamers (zoals onze niet-gerenoveerde) hebben geen daglicht, doordat er alleen een zeer klein raam is dat uitkijkt op een blinde muur, en een gordijn met een brandgat erin, en met een hoop lawaai van de ventilatie apparatuur (niet uit te schakelen). En dat voor € 97 per nacht voor een tweepersoonskamer, met groepskorting. Wij hebben uiteindelijk afgehaakt voor deze kamer en zijn vertrokken naar een ander hotel. Zelfs voor een 3-sterrenhotel vlakbij het centrum is het niet veel soeps.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken waren wij in Kortrijk en wilde graag een hotel in het centrum. Dit hotel ligt in het centrum!!
De kamer was niet erg groot en er was in mij kamer geen airco, het was dus erg warm. De douch was wel lekker ruim maar de rest van de badkamer was wat klein.
Het diner restaurant is alleen hamburgers maar om de hoek in het centrum heb je alle keuze.
Het ontbijt was zeer goed, grote keuze en prima voor elkaar.

Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
17 februari 2016 beoordeeld

de vernieuwde vleugel heeft erg mooie kamers, met een zeer grote in loop douche.
ontbijt was zeker ok, spiegeleitjes op verzoek
centraal gelegen op 50 meter van de grote markt en op 100 meter van parkinggarage

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime functionele en nette kamer, goede slaapkwaliteit, perfecte kwaliteit aan 65 euro/nacht. Vriendelijke receptie. Niet geluiddicht maar we hadden geen enkele last. Kleine trage lift. Jammer dat we op voorhand niet door het hotel verwittigd werden dat er kermis was in de straten rondom het hotel. Hierdoor ver moeten parkeren terwijl er een ondergrondse vlakbij was maar waar je door kermis niet raakte met gps, zonder kennis van de stad.

Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
16 september 2013 beoordeeld

's Ochtends vroeg aangekomen na meer dan een uur met de moto in de gietende regen te hebben gereden. Ondanks dat het hotel de avond voordien volzet was en de gasten nog aan het uitchecken waren, werd er mij toch snel - ad interim - een kamer ter beschikking gesteld waar ik mijn natte spullen kon achterlaten en me kon omkleden. Toen ik later die dag mijn kamer kreeg, had men mijn spullen daar al mooi opgehangen. Kleinere kamers, maar goed onderhouden.

• Verbleef: September, 2013, reisde voor zaken