“Maximale klantvriendelijkheid !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Center Hotel
Beoordeeld als nr. 7 van 13 hotels in Kortrijk
20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege werk een aantal weken verbleven in Center Hotel. Klein maar fijn! Ontbijt heeft een ruime keuze. Restaurant is idd alleen hamburgers, maar ook deze zijn van een prima niveau.
Het is idd klein, maar hoe men met de klanten omgaat, heeft voor mij absoluut meerwaarde.
Kamers zijn ok, er wordt idd verbouwd, maar wij ondervinden daar geen hinder van.
WiFi mag sneller.

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een groepsboeking gedaan. Onthaal duurde een eeuwigheid. Hotel werd verbouwd, wat een hoop rommel gaf. Enkele kamers waren gerenoveerd, en hadden een. glazen wand tussen slaapkamer en badkamer, wat een totaal gebrek aan privacy oplevert. Alle kamers zijn zeer klein. Sommige kamers (zoals onze niet-gerenoveerde) hebben geen daglicht, doordat er alleen een zeer klein raam is dat uitkijkt op een blinde muur, en een gordijn met een brandgat erin, en met een hoop lawaai van de ventilatie apparatuur (niet uit te schakelen). En dat voor € 97 per nacht voor een tweepersoonskamer, met groepskorting. Wij hebben uiteindelijk afgehaakt voor deze kamer en zijn vertrokken naar een ander hotel. Zelfs voor een 3-sterrenhotel vlakbij het centrum is het niet veel soeps.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zaken waren wij in Kortrijk en wilde graag een hotel in het centrum. Dit hotel ligt in het centrum!!
De kamer was niet erg groot en er was in mij kamer geen airco, het was dus erg warm. De douch was wel lekker ruim maar de rest van de badkamer was wat klein.
Het diner restaurant is alleen hamburgers maar om de hoek in het centrum heb je alle keuze.
Het ontbijt was zeer goed, grote keuze en prima voor elkaar.

Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
17 februari 2016 beoordeeld

de vernieuwde vleugel heeft erg mooie kamers, met een zeer grote in loop douche.
ontbijt was zeker ok, spiegeleitjes op verzoek
centraal gelegen op 50 meter van de grote markt en op 100 meter van parkinggarage

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
13 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime functionele en nette kamer, goede slaapkwaliteit, perfecte kwaliteit aan 65 euro/nacht. Vriendelijke receptie. Niet geluiddicht maar we hadden geen enkele last. Kleine trage lift. Jammer dat we op voorhand niet door het hotel verwittigd werden dat er kermis was in de straten rondom het hotel. Hierdoor ver moeten parkeren terwijl er een ondergrondse vlakbij was maar waar je door kermis niet raakte met gps, zonder kennis van de stad.

Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kortrijk bekeken
op 0,2 km afstand
Hotel Focus
nr. 12 van 13 in Kortrijk
49 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Center Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Center Hotel

Adres: Graanmarkt 6, Kortrijk 8500, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Kortrijk
Voorzieningen:
Bar/lounge
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 13 hotels in Kortrijk
Prijsklasse: 77 € - 88 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Center Hotel 3*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Center Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Center Hotel Kortrijk

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?