Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 oktober 2023

Hotel Messeyne heeft een uitstekende ligging in het centrum van Kortrijk. De belangrijkste bezienswaardigheden en winkels zijn op wandelafstand. Ook handig is dat het hotel een eigen parking heeft.

De kamer was verzorgd en oogde ruim door de hoge plafonds. De badkamer is ook voorzien van alle comfort. Twee verbeterpuntjes voor de kamer: 1) een waterkokertje had handig geweest (nu is er enkel een nespressomachine), en 2) een flesje water mag voor deze prijs gratis zijn.

Het ontbijt is erg uitgebreid, met o.a. pistolets, vers beleg, confituur, yoghurts, fruitsap, koffie... Een medewerker maakt ook verse eitjes als je wil.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 14 november 2022 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel voor één nacht na een avondfeest in de omgeving. Uitstekende ervaring! Vriendelijk en hulpvaardig personeel, snelle check-in bij de receptie, ruime kamer met alle comfort, gratis parking bij het hotel. Het ontbijt is uiterst verzorgd, niets ontbreekt. Prijs/kwaliteit is in orde. Besluit: komen zeker eens terug voor grondiger bezoek aan Kortrijk.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 19 april 2022

Wat een topservice, tot in de puntjes verzorgd.
Het restaurant is echt meer waard dan zijn 14 GM.
Alles zeer netjes en verzorgd.
Een hotel dat we zeker kunnen aanraden.

Dikke bravo voor het hele team.

Een zaak waar de bazin meewerkt en alles goed in handen heeft.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 24 juni 2021

We kregen een gratis upgrade van Square Hotel naar Hotel Messeyne, hotel met een ster meer. Mooi.
Bovendien was het hotel zelf ook wel dik in orde. Super ontbijt, goeie bedden, aangepaste service. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 25 juli 2020

net zoals vorig jaar konden we buiten zitten wat op zich heel leuk was. Een perfecte en heel vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker en in verhouding van de prijs. Iets minder geslaagd vond ik de 'Irish Coffee' die wel smaakvol was. De wijnkaart is heel groot met heel wat dure wijnen er op. Wij kozen voor een 'barbera' van 38 euro en die was prima van smaak.

Datum van verblijf: juli 2020