155 US$
Gratis annuleren tot 06/11/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Priceline
169 US$
eDreams
Expedia.com155 US$
Beoordeeld op 25 juli 2020

net zoals vorig jaar konden we buiten zitten wat op zich heel leuk was. Een perfecte en heel vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker en in verhouding van de prijs. Iets minder geslaagd vond ik de 'Irish Coffee' die wel smaakvol was. De wijnkaart is heel groot met heel wat dure wijnen er op. Wij kozen voor een 'barbera' van 38 euro en die was prima van smaak.

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Erg genoten van het lekkere eten gisteren. De burrata en de sliptong waren top. Complimenten aan de chef en zijn team. Bediening was ook uitstekend. Absolute aanrader in Kortrijk. Ik kom hier graag terug!

Beoordeeld op 19 juli 2020

Zéér goed hotel. Vriendelijk onthaal. Mooie, propere kamer met goed bed. Gemakkelijke parking. Lekker en uitgebreid ontbijt. Toprestaurant. Een absolute aanrader! Oorspronkelijk hadden wij hotel Square geboekt maar werden verplaatst naar Hotel Messeyne wat voor ons een super meevaller was. 10/10!

Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Altijd een proper en verzorgt hotel met vriendelijke eigenaars , pluspunt is de lekkere keuken waar je van kan genieten , wij worden hier altijd goed ontvangen en prijs kwaliteit is zeker correct , see you

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Een hotel waar je krijgt wat je hoopt.
Vlotte bediening, charmante gastvrijheid, prettige kamers
Garage voor uw auto, terras voor spijs en drank.
Centraal gelegen in het prettig centrum van de stad
Alle bezienswaardigheden op loopafstand
Direct of indirect te boeken via de site
Een uitstekend restaurant met mooie gerechten
Aanbevelenswaardig

Datum van verblijf: augustus 2019