Travelocity
Orbitz.com
Hotels.com159 US$
eDreams
Beoordeeld op 19 juli 2020

Zéér goed hotel. Vriendelijk onthaal. Mooie, propere kamer met goed bed. Gemakkelijke parking. Lekker en uitgebreid ontbijt. Toprestaurant. Een absolute aanrader! Oorspronkelijk hadden wij hotel Square geboekt maar werden verplaatst naar Hotel Messeyne wat voor ons een super meevaller was. 10/10!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Altijd een proper en verzorgt hotel met vriendelijke eigenaars , pluspunt is de lekkere keuken waar je van kan genieten , wij worden hier altijd goed ontvangen en prijs kwaliteit is zeker correct , see you

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Een hotel waar je krijgt wat je hoopt.
Vlotte bediening, charmante gastvrijheid, prettige kamers
Garage voor uw auto, terras voor spijs en drank.
Centraal gelegen in het prettig centrum van de stad
Alle bezienswaardigheden op loopafstand
Direct of indirect te boeken via de site
Een uitstekend restaurant met mooie gerechten
Aanbevelenswaardig

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn weekend doorgebracht in dit mooie hotel. Zeer vriendelijke ontvangst, mooie kamer van alle gemakken voorzien en (gratis) parkeren. Hotel op loopafstand van het centrum. Heerlijk gegeten in het restaurant, ontbijt zeer goed verzorgd. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder mooi hotel, prachtige locatie, onwijs vriendelijk en charmant personeel, sfeervolle bar, heerlijk gegeten, zalig geslapen en een lekker ontbijt! Een echte aanrader dus! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2019