Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn weekend doorgebracht in dit mooie hotel. Zeer vriendelijke ontvangst, mooie kamer van alle gemakken voorzien en (gratis) parkeren. Hotel op loopafstand van het centrum. Heerlijk gegeten in het restaurant, ontbijt zeer goed verzorgd. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder mooi hotel, prachtige locatie, onwijs vriendelijk en charmant personeel, sfeervolle bar, heerlijk gegeten, zalig geslapen en een lekker ontbijt! Een echte aanrader dus! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Zondagmorgen een ontbijtje op verplaatsing ... mijn ouders en wij werden hartelijk begroet door een jonge man die ons de plaats wees... een ruime tafel in een gezellige ruimte ... er werd koffie en fruitsap geserveerd ... keuze uit sinaasappel of pompelmoes ... was met pulp in dus extra lekker ... een mooie keuze aan ontbijtkoeken en brood ... beleg en vers fruit ... ontbijtgranen en yoghurtachtigen ... schattige kleine potjes met zoet beleg ... wij waren zeker tevreden ... gezellig en ontspannen sfeer ... behulpzaam en vriendelijk personeel ... zeker voor herhaling vatbaar ...

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Hier voor het eerst, op advies van een collega ,overnacht met klanten.
Mooi klassiek modern hotel, parementen bij het hotel en restaurant is een ster waardig*,
Enige min puntje is tijdstip opening van de bar die gaat pas om 19.00 open.
Maar verder een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2018

Prachtig hotel en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer ruime kamer en badkamer. De wagen kan gratis op de privé parking.
Het was telkens een zeer lekker ontbijt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2018