Priceline
BESPAAR 16 US$
146 US$
BESPAAR 17 US$
Gratis annuleren tot 15/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com163 US$
eDreams146 US$
Travelocity163 US$
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Bijzonder mooi hotel, prachtige locatie, onwijs vriendelijk en charmant personeel, sfeervolle bar, heerlijk gegeten, zalig geslapen en een lekker ontbijt! Een echte aanrader dus! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Zondagmorgen een ontbijtje op verplaatsing ... mijn ouders en wij werden hartelijk begroet door een jonge man die ons de plaats wees... een ruime tafel in een gezellige ruimte ... er werd koffie en fruitsap geserveerd ... keuze uit sinaasappel of pompelmoes ... was met pulp in dus extra lekker ... een mooie keuze aan ontbijtkoeken en brood ... beleg en vers fruit ... ontbijtgranen en yoghurtachtigen ... schattige kleine potjes met zoet beleg ... wij waren zeker tevreden ... gezellig en ontspannen sfeer ... behulpzaam en vriendelijk personeel ... zeker voor herhaling vatbaar ...

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Hier voor het eerst, op advies van een collega ,overnacht met klanten.
Mooi klassiek modern hotel, parementen bij het hotel en restaurant is een ster waardig*,
Enige min puntje is tijdstip opening van de bar die gaat pas om 19.00 open.
Maar verder een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2018

Prachtig hotel en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer ruime kamer en badkamer. De wagen kan gratis op de privé parking.
Het was telkens een zeer lekker ontbijt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2018

Dit hotel is gelegen in het hart van de oude historische stad, in een rustige mooie straat op een steenworp van de grote markt. De wagen kan men gratis kwijt op de privé parking van het hotel, handig. De ontvangst is hartelijk. Dit is een kleinschalig hotel met amper 28 kamers, gerund door een familie en dat merk je. De valiezen mogen we wel zelf naar de kamer brengen.

De kamer zelf is met zijn 25 m² naar de ruime kant. De voorzieningen zijn talrijk. Er is een kast met goede kapstokken, een kluis en een goed gevulde minibar met allerhande dranken. Verder een flatscreen TV, een zithoek met zetels en een groot bed met aangename donsdekens. Het slaapcomfort is uitstekend.

De badkamer is ultra modern met 1 wastafel, een ligbad, een douche en een WC. Verder vinden we een haardroger, 2 badmantels en alle benodigde producten voor een goede verzorging. Het geheel is luchtig en ruim.

Het hotel beschikt eveneens over een gezellige bar en een minder gezellige fitness ruimte met sauna en Turks bad. Achteraan is er ook een pittoresk tuintje.

Het ontbijtbuffet is compleet. Diverse broodsoorten, allerhande beleg, confituur, choco en ik vergeet zeker nog wel een aantal dingen. Verder koffie, thee, water en vers fruitsap. Om af te sluiten zijn er verschillende soorten fruit. Eiergerechten kan men afzonderlijk bestellen De ruimte om te ontbijten is een fraaie kamer van dit mooie en oude herenhuis.

Dit is een leuk en knap hotel naar mijn hart. De inrichting is mooi en zeer verzorgd. De dienstverlening is spontaan en warm. Het geheel is een aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2018