Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Hier voor het eerst, op advies van een collega ,overnacht met klanten.
Mooi klassiek modern hotel, parementen bij het hotel en restaurant is een ster waardig*,
Enige min puntje is tijdstip opening van de bar die gaat pas om 19.00 open.
Maar verder een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2018

Prachtig hotel en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer ruime kamer en badkamer. De wagen kan gratis op de privé parking.
Het was telkens een zeer lekker ontbijt. Wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2018

Dit hotel is gelegen in het hart van de oude historische stad, in een rustige mooie straat op een steenworp van de grote markt. De wagen kan men gratis kwijt op de privé parking van het hotel, handig. De ontvangst is hartelijk. Dit is een kleinschalig hotel met amper 28 kamers, gerund door een familie en dat merk je. De valiezen mogen we wel zelf naar de kamer brengen.

De kamer zelf is met zijn 25 m² naar de ruime kant. De voorzieningen zijn talrijk. Er is een kast met goede kapstokken, een kluis en een goed gevulde minibar met allerhande dranken. Verder een flatscreen TV, een zithoek met zetels en een groot bed met aangename donsdekens. Het slaapcomfort is uitstekend.

De badkamer is ultra modern met 1 wastafel, een ligbad, een douche en een WC. Verder vinden we een haardroger, 2 badmantels en alle benodigde producten voor een goede verzorging. Het geheel is luchtig en ruim.

Het hotel beschikt eveneens over een gezellige bar en een minder gezellige fitness ruimte met sauna en Turks bad. Achteraan is er ook een pittoresk tuintje.

Het ontbijtbuffet is compleet. Diverse broodsoorten, allerhande beleg, confituur, choco en ik vergeet zeker nog wel een aantal dingen. Verder koffie, thee, water en vers fruitsap. Om af te sluiten zijn er verschillende soorten fruit. Eiergerechten kan men afzonderlijk bestellen De ruimte om te ontbijten is een fraaie kamer van dit mooie en oude herenhuis.

Dit is een leuk en knap hotel naar mijn hart. De inrichting is mooi en zeer verzorgd. De dienstverlening is spontaan en warm. Het geheel is een aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Reeds 2 keer in het hotel verbleven, telkens in een zeer ruime mooie kamer verbleven, met een groot goed bed en een ruime badkamer . Er is een kleine overdekte parking naast het hotel, en achter het hotel zijn er ook plaatsen om te parkeren ( deze horen wel bij de gebouwen achter het hotel, maar er was wel steeds plaats) We hebben 1x binnen ontbeten, en 1x buiten ( gezellig met op de achtergrond kikkergekwaak uit de naast liggende vijver). Het was telkens een goed ontbijt, niet heel uitgebreid, maar toch zeer goed, keuze uit eitje a la minute. Zeer vriendelijk personeel !! Telkens was het geen probleem om een (wieler)wedstrijdfiets mee op de kamer te nemen. Aan de fitness en sauna ruimte te zien hebben er al meer wielrenners in het hotel verbleven. We komen zeker terug naar dit hotel !!!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer een overnachting gehad in Hotel Messeyne in Kortrijk.
Het zeer goed aangeschreven Hotel is een pareltje in Kortrijk.
De Kamers zijn prachtig ingericht met goede bedden en een prachtige badkamer.
Het ontbijt is uitermate goed; ze serveren verschillende soorten brood en de zalm is van hoge kwaliteit, en een omelet is met gemak te bestellen.
Als ik in Kortrijk ben zal ik altijd de voorkeur geven aan Hotel Messeyne!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken