Hotel Messeyne
Hotel Ibis Kortrijk Centrum(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
86 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

Ibis Styles Expo Kortrijk(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
89 US$
Hotel Focus(Kortrijk)
92 US$
Square Hotel(Kortrijk)
129 US$
Hotel Damier(Kortrijk)
Gratis annuleren tot 01/06
Boek nu, betaal bij aankomst
149 US$
  • Inclusief ontbijt
112 US$
Priceline
Center Hotel(Kortrijk)
Troopeird Hotel(Kortrijk)
3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer warm en gezellig interieur, smaakvol ingericht met daarenboven een geweldig team. Lekkere, franse keuken. De bediening is top! Een echte aanrader. In de zomer een mooi terras. De ideale plaats om lekker uit eten te gaan met 2 of met vrienden.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de mooiste hotels van kortrijk zeer ruime en grote kamers met een prachtige badkamer met alles wat je nodig hebt spijtig dat het maar voor 1 nachtje was er is ook een kleine prive parking voor uw wagen

Verbleef: december 2015, reisde alleen
1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi monumentaal hotel. Wel 2 nadelen. De vloer van onze kamer kraakte heel erg en de deur naar de badkamer was van matglas en open aan de bovenkant. Bij toiletbezoek is dat zeker niet prettig of je moet er alleen zijn.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Prachtig hotel, gelegen op een kleine 200 m. van heet centrum. Mooie moderne kamers, rustige ligging en bovendien heeft het hotel een eigen parking. In de receptie kan je een fotoboek bekijken van hoe het pand werd omgetoverd tot een mooi hotel. Het ontbijt was super, een van de weinige plaatsen waar je nog op het moment zelf je eitje geserveerd krijgt in de bereiding die je wenst.

Kamertip: Wij hadden een kamer op de 2de verdieping (12) met een mooi uitzicht om een parkje met vijver, heel rustig.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
5 augustus 2016 beoordeeld

lang geleden dat ik nog zo'n mooie hotelkamer heb gezien.een joekel van een kamer op het gelijkvloers met een privaat tuin om u tegen te zeggen.kamer nummer 1,amai mijne frak.en als ik dan zie dat we maar 138 euro met een geweldig ontbijt inbegrepen,dat is pas prijs/kwaliteit.trouwens ook een van de mooiste badkamers ever.mijn vrouw en ik zeggen vaak dat we nooit een hotel gaan vinden met een badkamer zoals thuis awel deze kwam heeeel dicht in de buurt.een topervaring!!!

Kamertip: number one room
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie