Leg de laagste prijs van deze websites vast
137 US$
Expedia.com137 US$
eDreams137 US$
Hotels.com137 US$
Orbitz.com137 US$
Travelocity137 US$
CheapTickets137 US$
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Graag neem ik de moeite om een recensie te schrijven van dit hotel.
Het is mij en mijn collega zeer goed bevallen.
Hele aardige uitbaters.

Heel schoon, een goed comfortabel matras, zalig ontbijt.
Eten in n hotel doe ik niet vaak, omdat de keuken vaak tegen valt.
Het omgekeerde is hier het geval.

De vrouw des huizes kookt heerlijk!
Alles vers !
Leuke kaart met lokale gerechten.
Ik nam Luikse kalfs gehakt balletjes in brugse zot saus. Zalig !

Het ontbijt ook top !

Wij komen hier zeker terug !

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Guy C, Eigenaar van Troopeird Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Wat een geweldige beoordeling, we zijn verlegen om zoveel lof, maar het doet ons echt deugd !!!! Dank U wel !!!

Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaald, zeer vlotte checkin.
De kamer was ruim en proper. Mooie nieuwe badkamer.
Het bed was ook van goede kwaliteit, goede matras en dus ook een giede nachtrust.
Wifi op de kamer is ook een pluspunt.
Op het ontbijt was niets aan te merken, het is niet zeer uitgebreid maar er is zeker voldoende keuze. Vers fruitsap en huisgemaakte confituur waren een aangename verrassing.
Indien gewenst kan er op weekdagen 's avonds ook gegeten worden. Ook dit was prijs/kwaliteit weer dik in orde.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Een goede,rustige plek om een nachtje te verblijven. De Inrichting stamt waarschijnlijk nog uit het jaar van oprichting van het hotel, zo n 35 jaar gekeden en is dus gedateerd.
Naar mijn idee te duur voor hetgeen geboden wordt. Fijn ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 21 september 2016

Nette en grote kamer in typisch Vlaamse stijl. Vriendelijke gastvrije mensen. Ontbijt eerder beperkt , maar voldoende. Lekkere verse eitjes naar wens. Aangename tuin om een biertje te drinken en gezellig praatjes te maken. Gelegen aan hoofdweg , maar goede isolatie , dusngeen last van verkeer en prima parking.

Kamertip: Boek suite , kleine meerprijs , veel extra ruimte
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

Kleinschalig familiair maar bovenalles gastvrij en prachtige uniek ingerichte kamers.
Mooie gerechten uit de regio en alles vers. Heerlijke betaalbare eerlijke wijnkeuze en attente bediening.Do not take no for an answer. Wonderlijk heerlijke down to earth sfeet.

Kamertip: Vraag om een rustige kamer en je krijgt het
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guy C, gastheer van Troopeird Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2016

Wat een geweldig gevoel dat mensen ons op deze manier zien. We konden het ons niet beter wensen. Dank voor het aangename verblijf en tot een volgende keer. Guy en Lieve