Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaald, zeer vlotte checkin.
De kamer was ruim en proper. Mooie nieuwe badkamer.
Het bed was ook van goede kwaliteit, goede matras en dus ook een giede nachtrust.
Wifi op de kamer is ook een pluspunt.
Op het ontbijt was niets aan te merken, het is niet zeer uitgebreid maar er is zeker voldoende keuze. Vers fruitsap en huisgemaakte confituur waren een aangename verrassing.
Indien gewenst kan er op weekdagen 's avonds ook gegeten worden. Ook dit was prijs/kwaliteit weer dik in orde.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Een goede,rustige plek om een nachtje te verblijven. De Inrichting stamt waarschijnlijk nog uit het jaar van oprichting van het hotel, zo n 35 jaar gekeden en is dus gedateerd.
Naar mijn idee te duur voor hetgeen geboden wordt. Fijn ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 september 2016

Nette en grote kamer in typisch Vlaamse stijl. Vriendelijke gastvrije mensen. Ontbijt eerder beperkt , maar voldoende. Lekkere verse eitjes naar wens. Aangename tuin om een biertje te drinken en gezellig praatjes te maken. Gelegen aan hoofdweg , maar goede isolatie , dusngeen last van verkeer en prima parking.

Kamertip: Boek suite , kleine meerprijs , veel extra ruimte
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 februari 2016

Kleinschalig familiair maar bovenalles gastvrij en prachtige uniek ingerichte kamers.
Mooie gerechten uit de regio en alles vers. Heerlijke betaalbare eerlijke wijnkeuze en attente bediening.Do not take no for an answer. Wonderlijk heerlijke down to earth sfeet.

Kamertip: Vraag om een rustige kamer en je krijgt het
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Guy C, gastheer van Troopeird Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2016

Wat een geweldig gevoel dat mensen ons op deze manier zien. We konden het ons niet beter wensen. Dank voor het aangename verblijf en tot een volgende keer. Guy en Lieve

Beoordeeld op 12 augustus 2015

De inrichting is erg klassiek, maar zeer goed onderhouden. De inrichting is absoluut gedaan met een knipoog naar de folkore en geschiedenis van de streek. In de gangen staan antieke werktoestellen en mooi kantwerk tentoon gesteld.

De uitbaters zijn zeer vriendelijk en heel gastvrij. Ze zorgen er voor dat je je onmiddellijk thuis voelt.

Het ontbijt is ook zeer verzorgd. Broodjes, beleg, yoghurt, cornflakes en croissant staan onmiddellijk ter beschikking. Een lekker eitje of havermout wordt vers bereid, indien je wenst.

Datum van verblijf: augustus 2015