“Super-lekker!!!”

Pomodoro
Geclassificeerd als nr. 49 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
5 juli 2021 beoordeeld

Samen met ons kleinkind gaan tafelen. Plaatsje op het gezellige terras. Zéér vriendelijke en vlotte bediening. Super-lekker gegeten! Op boogscheut van de Grote Markt. Parkeren onder Schouwburgplein of Veemarkt,eerste uur gratis..

Datum van bezoek: juli 2021

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een belevenis om gerechten te komen afhalen. Zeer uitgebreide keuze aan pastas. Altijd zeer lekker. Tiramisu is een aanrader. Personeel is steeds super vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2020
15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als social-deal een sterke aanrader. Prijs/kwaliteit kan echt moeilijk beter. Vriendelijk bediening in dit familiaal restaurant, lekkere 3-gangen menu en meer dan voldoende. Jammer dat je er niet kunt dineren. Bij mooi weer ook aangenaam op het terrasje voor de winkel alwaar je ook alle gerechtjes kan bestellen om mee te nemen naar huis.

Datum van bezoek: augustus 2020
2 november 2019 beoordeeld

Zijn hier in de week een dagschotel gaan eten en deze was gewoon lekker voor zijn prijs,vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
20 oktober 2019 beoordeeld

Aanvankelijk kende ik de zaak niet. Met een bon via VakantieVeilingen; eens geprobeerd.
Ons tafel stond klaar, gereserveerd, absolute hartelijke ontvangst.
Een driegangenmenu met keuze uit Carpaccio van zalm of van rund. Daarna trio van pasta, leuk! We mochten kiezen uit alle pasta’s op de kaart. Uiteraard daar een lekker wijntje bij gedronken. Nog een koffie’tje, al was er tiramisu voorzien.
Op het gelijkvloers is er een lange toog met ruime keuze, natuurlijk pasta mee gedaan, lekker!
Prijs/kwaliteit zeer mooi! Gezellige plek, topbediening!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Pomodoro bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Pomodoro geweest? Deel je ervaringen!