“Een meer dan aangename ervaring”
Beoordeling van Oud Walle

Oud Walle
Geclassificeerd als nr. 5 van 287 Restaurants in Kortrijk
23 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal. Jonge ober, maar met kennis van zaken. Het vijf-gangen menu was heerlijk van begin tot einde. Elk gerecht was niet alleen een verfijnd kunstwerkje, maar ook een streling voor de smaakpapillen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2018

2 december 2017 beoordeeld

In het kader van de restaurantweken hadden we hier een lunch geboekt. Wat een heerlijke ervaring ! Prachtige smaakcombinaties en gastronomische verrassingen. Heel vriendelijke bediening. Statig herenhuis met deftig interieur maar de sfeer is toch gemoedelijk. Zeker een aanrader.

2 december 2017 beoordeeld

Het restaurant Oud Walle ademt stijlvol in modern aangekleed interieur van een statig herenhuis.Wij gebruikten de 3 gangenlunch op vrijdagmiddag.Vooraf werden, aan een frisogende tafel met wit gesteven linnen, enkele kleine amuses geserveerd.De gerechten waren, niet wow , maar lekker en mooi gepresenteerd.Wij kozen bijpassende lekkere wijnen a rato van 40 euro per fles.
De bediening was vriendelijk en vlot.Algemeen sloten wij af met een goed en tevreden gevoel.

Datum van bezoek: december 2017
26 november 2017 beoordeeld

We kwamen hier met vrij hoge verwachtingen toe, en werden niet teleurgesteld. Het jonge zaalteam maakte het helemaal af. Het eten was simpelweg top: van amuses tot koekjes bij de koffie: alles zat goed in elkaar. Wij kozen het 5-gangenmenu met aangepaste wijnen. Vooral de duif was voor mij een openbaring (bleu opgediend). Absolute aanrader!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig!! Alles was perfect. Ook de service gedaan door jonge gedreven mensen met kennis van zaken. Niet te vergeten de kok verborgen maar Chapeau. Voor mij een ontdekking.

Reizigers die Oud Walle bekeken, bekeken ook

Heule, Kortrijk
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Oud Walle geweest? Deel je ervaringen!