“Culinair genieten!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld

Genoten van een uitstekend avondmaal in dit geweldige restaurant. We hadden geluk dat in het stijlvolle restaurant een tafel toegewezen kregen vlakbij het grote kookeiland, zodat we van dichtbij konden volgen hoe elke gang bereid werd. Bijzonder fascinerend om de goed geoliede machine onder leiding van chef Dirkjan Decock zijn werk te zien doen.

De gerechten bij Taste and Colours zijn stuk voor stuk pareltjes. Wat ik bijzonder apprecieerde, is de aandacht voor het gebruik van groenten bij elke gang. Zelfs in het dessert! Bij de gerechten werden natuurwijnen en biodynamische wijnen geserveerd. Per gang kan je beslissen of je al dan niet een glas wil. Wat ik een interessante formule vind, want zo heb je meer controle over hoeveel alcohol je binnen krijgt.

Enige verbeterpunt: is het werkelijk nodig water uit Schotland te serveren? Dichter bij huis kunnen waarschijnlijk ook lekkere alternatieven gevonden worden.

Datum van bezoek: september 2020

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben van ons eerste bezoek bij taste en colours een mini spaanse vakantie gemaakt...zeer vriendelijk onthaal door mevrouw ..prima chef kok...smaak en poëzie...in ieder bord....een aanrader...wij komen er zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020
25 juli 2020 beoordeeld

superlekker en soms heel verrassend. Prima bediening en ondanks een vol restaurant een heel rustige sfeer. Op zich ben ik niet gewonnen voor biologische wijnen maar ik moet toegeven dat ze ze mij gesmaakt hebben (los van de speciale geur soms)

Datum van bezoek: juli 2020
30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ! Charmante kok en gastvrouw die hun zaak uitbaten met passie en dat voel je. Het eten is lekker en het kader gezellig ! Niet goedkoop maar een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
7 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke ervaring. Gezellig interieur met als bijzonderste ornament: de chef met keukenhulp in zijn keuken. Onze avond straalde een rust uit vanuit de keuken en de lady of the house zorgde voor overheerlijke en betaalbare wijnen per glas. De gerechten waren stuk voor stuk smaakbommetjes.
De menu werd probleemloos ( na telefoontje vooraf ) aangepast aan beperkingen wegens medische reden.
Kortom: super lekker, heerlijke bediening en service.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Taste and Colours bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Taste and Colours geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.