“Gastronomie in Kortrijk ”
Beoordeling van Taste and Colours

Taste and Colours
Geclassificeerd als nr. 14 van 265 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben van ons eerste bezoek bij taste en colours een mini spaanse vakantie gemaakt...zeer vriendelijk onthaal door mevrouw ..prima chef kok...smaak en poëzie...in ieder bord....een aanrader...wij komen er zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

25 juli 2020 beoordeeld

superlekker en soms heel verrassend. Prima bediening en ondanks een vol restaurant een heel rustige sfeer. Op zich ben ik niet gewonnen voor biologische wijnen maar ik moet toegeven dat ze ze mij gesmaakt hebben (los van de speciale geur soms)

Datum van bezoek: juli 2020
30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ! Charmante kok en gastvrouw die hun zaak uitbaten met passie en dat voel je. Het eten is lekker en het kader gezellig ! Niet goedkoop maar een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
7 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke ervaring. Gezellig interieur met als bijzonderste ornament: de chef met keukenhulp in zijn keuken. Onze avond straalde een rust uit vanuit de keuken en de lady of the house zorgde voor overheerlijke en betaalbare wijnen per glas. De gerechten waren stuk voor stuk smaakbommetjes.
De menu werd probleemloos ( na telefoontje vooraf ) aangepast aan beperkingen wegens medische reden.
Kortom: super lekker, heerlijke bediening en service.

Datum van bezoek: maart 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal onverwacht beleefde ik hier een top avond van aankomst tot einde. Dit intieme huiskamer restaurant is absolute top. Er is een betaalbaar vast menu met een voorstel voor wijnen per glas, geen echt wijn arrangement. De chef, zijn echtgenote, en een heel beperkt aantal zaalmedewerkers verwennen u met lekkers en een absoluut perfecte bediening. Ga en ontdek. Mooie keuze aan alcoholvrije cocktails en biertjes. Echt top in Kortrijk.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Taste and Colours bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Taste and Colours geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.