“De chef en zijn partner nemen”
Beoordeling van Taste and Colours

Taste and Colours
Geclassificeerd als nr. 14 van 265 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De chef en zijn partner nemen je mee op een hoogstaande culinaire trip, ambachtelijk, hoogstaand en correct van prijs.
Gezellig kader met fijne achtergrondmuziek, alles puur en bio.
Passende wijntjes, pareltjes om te ontdekken.
Chef met bakken ervaring en dat voel je op het bord.

Datum van bezoek: november 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Wij vonden deze plaats heel goed, heel lekker en vers, vriendelijk en met veel kennis werden we bediend! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een absoluut toprestaurant! Een echte aanrader voor wie houdt van een verfijnde keuken en gezellig tafelen.
De kok en gastvrouw verwelkomen je persoonlijk en doen er alles aan om je als gast te verwennen. In de open keuken bereidt de kok de heerlijkste gerechten die de smaak van de ingrediënten ten volle tot zijn recht laten komen. Creatief en origineel.

Datum van bezoek: juni 2019
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was voor ons een culinaire ontdekking van formaat. Fijne plek waar je welkom bent aan de chef’s werktafel. Hij kookt enkel met dagverse ingrediënten. Deze chef weet als geen ander smaken naar het hoogste niveau te tillen. Hij bezorgde ons bij echt elk gerecht een explosie aan smaken, vanaf de eerste amuse tot en met het -alweer origineel- dessert. Elk bord was een kunstwerkje. Zeer goede, vriendelijke bediening, lekkere wijntjes. Zonder meer een toprestaurant dat op onze “best of” lijst zal komen.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Wauw, wat een ervaring! Het begon al bij de inrichting van het interieur en de gezelligheid van het kleine stadstuintje waar wij onze aperitief konden nemen. We werden ontvangen door Dirkjan zelf en werden nadien de hele avond op onze wenken bediend door Hilde. De biowijnen waren top, de cava was top, het eten was fantastisch. Een waar feest voor iedereen die graag eens geniet van gezellig en vooral lekker tafelen. Op het einde van de avond waren onze gastheer en gastvrouw zelf zo sympathiek om ons hun paraplu aan te bieden om droog terug thuis te geraken. Een regelrechte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Taste and Colours bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Taste and Colours geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.