“Pure, eerlijke keuken”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 januari 2018 beoordeeld

Samen met ouders en broer waren we hier om eens gezellig en lekker te tafelen. En dit is gelukt. We hebben genoten van een pure, eerlijke keuken. De gerechten waren afwisselend (eens vis, eens vlees) en ruim voldoende. Ons mama heeft een allergie en hiermee werd perfect rekening gehouden.
Het was fijn om al deze gerechtjes te zien klaarmaken. Bewondering voor het feit dat hij alleen kookt en dat alles op een goed tempo wordt doorgegeven.
Ik drink geen wijn dus ook geen opmerkingen over de wijn. Wel was ik blij verrast met de uitgebreide theekaart.
Misschien een kleine opmerking. Bij de reservatie hadden we eerst gezegd dat onze twee kinderen zouden meekomen. Hier werd niet negatief op gereageerd maar wel "dit zijn we niet gewoon ". We hebben dan maar besloten ze niet mee te nemen en vinden dit achteraf wel spijtig. Dit is een zeer toegankelijke keuken en wij vinden het belangrijk dat onze kinderen ook deze verfijnde keuken leren appreciëren. In Frankrijk gingen ze al enkele keren mee naar een sterrenrestaurant en daar heeft men de gewoonte om hetzelfde menu aan te bieden in kleinere porties of soms met minder kruiding. Bij ons bezoek dit week-end vonden we het spijtig dat deze gewoonte nog niet in België is ingeburgerd want onze kinderen zijn de gasten van de toekomst.
Dus kok we hebben ongelooflijk genoten van uw keuken, vol bewondering gekeken naar uw kookkunsten en hopen deze te mogen delen met onze kinderen in de toekomst.

Datum van bezoek: januari 2018

2 december 2017 beoordeeld

Warm onthaal door de patron himself!
De gastvrouw is ongeforceerd vriendelijk en attent.

De keuken heeft ons van begin tot einde verrast, zelfs enkele ongekende smaken leren kennen.

Sommige wijnen waren niet helemaal mijn ding, maar wel het proberen waard.

Doe zo verder, we komen zeker terug!

Grtn Bart

Datum van bezoek: november 2017
15 oktober 2017 beoordeeld

Tweede bezoek aan Taste and Colours. We waren de vorige keer al aangenaam verrast en gisteren kregen we alleen maar bevestiging. Dit is een uitzonderlijke plaats. Goede ontvangst en gedurende de avond een werkelijk fantastische begeleiding doorheen het menu door de innemende gastvrouw. De gerechten (laat u gerust verrassen!) zijn van een uitzonderlijke kwaliteit : of het nu de Sint-Jacobsvrucht, de roggebol of de sneeuwhoen was, de smaken en geuren waren telkens correct, juist en alles werd heel fijn en delicaat op het bord gebracht. De wijnen die je kan degusteren (pluspunt : er wordt hier niets opgedrongen!) zijn meer dan correct.
Taste and Colours is wat mij betreft niet alleen één van de beste restaurants in Kortrijk maar ook in de ruime omgeving ervan. Superieure ervaring!

Datum van bezoek: oktober 2017
25 juli 2017 beoordeeld

Je wordt vriendelijk ontvangen in een gezellig restaurant. Tijdens het eten zie je de chef in volle concentratie aan het werk. De sfeer is ongedwongen, alsof je thuis bent. De gerechtjes zijn top, pure smaken, mooie bordjes. Hier kom ik zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2017
17 juli 2017 beoordeeld

Na een hartelijke ontvangst zijn we voor dit zakendiner verrast geweest met een pallet van smaken en kleuren. Heel leuk is de kok van nabij bezig te zien en de moeite die hij doet om alles goed te bereiden. De maaltijd was heerlijk en het was bij ieder gerecht een waar genoegen om de harmonie er in terug te vinden. Voeg daarbij een perfecte wijnkeuze én een hartelijke bediening toe en je weet dat dit restaurant de perfecte keuze is voor iedere gelegenheid !
Het praatje achteraf met de chef was een leuk extraatje (al heb ik hem niet durven zeggen dat de cuisson van de tarbot iets minder mocht ;-) )

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Taste and Colours bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Taste and Colours geweest? Deel je ervaringen!