“Zie mijn beoordeling vannovember 2019 en vergelijk”
Beoordeling van L'Osteria

L'Osteria
Geclassificeerd als nr. 76 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
29 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had mij verheugd om na alle Covid beperkingen weer eens lekker te eten bij deze pizzeria waar ik 2 jaar geleden was.
Wat een teleurstelling.
Dezelfde pizza fruita di mare besteld met het verschil dat het beleg zeer weinig was.
De tomatensaus tot 4 cm van de rand en dun aangebracht.
De vis was echt te weinig voor de prijs van €17.50.(de duurste pizza).
Ik kom nog een keer terug omdat ik denk dat de kok zijn dag niet had.
De bediening was ook net aangesteld leek me. Mijn bestelde biertje was ze vergeten.

Datum van bezoek: augustus 2021

25 februari 2021 beoordeeld

Dit is de pizza net zoals in Italië. De uitbaters zijn ook Italiaans en dat proef je. Wel jammer dat je niet met Bancontact kan betalen. Zorgt voor veel problemen. De pizza’s zelf smaken precies zoals de echte Italiaanse pizza’s en niet die PizzaHut brol. Een aanrader, maar neem wel voldoende cash mee. Hun takeaway organisatie is ook goed.

Datum van bezoek: juli 2020
28 november 2020 beoordeeld

Geen bankcontact, pizzabodem wa zwart, wordt nie gesneden, ben zwanger en vroeg of ik naar toilet mag, de gastvrouw zei gewoon Neen. Jammer maar helaas, der zijn andere pizzazaken ....

Datum van bezoek: november 2020
7 oktober 2020 beoordeeld

Helaas geen tijd om uitgebreid te eten. Na het aperitief dus enkel een lekkere pizza vulcano gegeten. Lekkere pizza, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2020
19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd. Meteen welkom. Heerlijk gegeten. Rekening gehouden qua timing met aperitief. Tafeltjes kijken dicht op elkaar te staan maar tussen tafeltjes is een tafeltje “Corona gereserveerd”... aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die L'Osteria bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In L'Osteria geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.