TripAdvisor
Kortrijk
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten wel prijzig”
Beoordeling van L'Osteria

L'Osteria
Geclassificeerd als nr. 85 van 307 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
11 september 2019 beoordeeld

Lekker eten, hele vlotte bediening, iets te vlot. Gauw opeten en weg wezen zo voelden het. Gauw weer een tafel verkopen. Vriendelijk echtpaar, hadden alleen meer gastvriendelijk moeten zijn. Heeft het gesmaakt of iets meer aandacht aan je gasten te geven. Renden allebei als een gek door de zaak heen.

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier op aanbeveling van vrienden. De pizza’s zijn hier echter zeer lekker maar de carbonara was zeer teleurstellend. De saus was te romig, te weinig ei, smaakte uit blik, de portie was zo weinig dat ik nadien nog met honger aan tafel zat. Bestel hier dus een pizza en geen pasta

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zéér smaakvolle gerechten, eens je de gerechten gesmaakt hebt kom je steeds terug. Vlotte bediening door gastvriendelijk Italiaans koppel.

4 augustus 2019 beoordeeld

Bij aankomst zeer vriendelijk en hartelijk onthaalt. Vlotte en vriendelijke bediening. En natuurlijk de beste pizza's van Kortrijk en omstreken. Dankje voor een gezellige en lekkere avond!!

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza’s ooit in mijn leven gegeten! Evengoed in binnen als buitenland.
Zou meer geweten moeten zijn. Een aanrader! Nooit ontgoocheld geweest! Thanks Angelo !

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die L'Osteria bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In L'Osteria geweest? Deel je ervaringen!