“Typische Italiaans”

L'Osteria
Geclassificeerd als nr. 87 van 303 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
19 april 2019 beoordeeld

L'Osteria is een klassieke Italiaan. Gerechten zijn simpel maar lekker. Pizza idem. Het restaurant is volgens ons net wat aan de dure kant voor wat je krijgt. Maar dat komt waarschijnlijk door de ligging (op de Grote Markt). Voorgerechten een beetje aan de kleine kant, maar de pizza zeker niet :)

Datum van bezoek: april 2019

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig en zijn nooit bedrogen. Pizza’s zijn top! Ik probeer objectief te blijven, maar de deeg is gewoon subliem. Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden best wel trek en daarom hier even snel een pizza tje doen.
Het duurde ruim een uur voordat we de pizza kregen.
Bediening keek niet naar je om iedereen zat
Met lege glazen .
Prijs kwaliteit klopt niks van erg duur en weinig voor je geld.
Er was wat chaos in de keuken de ober sprong met zijn vuile schort bij in de keuken en begon pizza s te bakken.
Aandacht voor de gast is er helaas niet .
Echt jammer dit.
Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om te betalen want dat duurde en duurde ook maar .
We gaan niet weer.

Datum van bezoek: maart 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Op aanraden van het Ibis hotel naar toe gegaan en het was de moeite. Allebei pizza gegeten........ tonno en osteria, echt SUPER LEKKER !!!! Het enige min puntje mss de tafel werd te snel opgeruimd en vooral de glazen. Maar je moet er zeker geweest zijn , wij gaan ZEKER terug , bedankt !

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Bediening erg vriendelijk. Zelf osso bucco op , uitstekend, heerlijk mals. Collega 's pizza op, ook goed. Sommigen daarna nog wel trek.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die L'Osteria bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In L'Osteria geweest? Deel je ervaringen!