“Gezelligheid troef en degelijk eten ”
Beoordeling van Sint-Medard

Sint-Medard
Geclassificeerd als nr. 5 van 251 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Belgisch
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemiddeld van prijs. Goeie prijs kwaliteit. Speciale, originele gerechten maar ook een aantal klassiekers zoals steak peper met friet. Top 5 restaurants in regio Kortrijk. Vooral omwille van het gezellig interieur.

10 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal. Een gevarieerde kaart. Wij gingen er met 5 personen eten. De 5e persoon liet wat op zich wachten en er was een kind in de compagnie. De bediening was super. Aandacht voor de kleine. Lekkere hapjes bij de apero (gevarieerde warme hapjes). Een kinderspaghetti en een perfect gebakken côte à l'os. Fris pintje bij de maaltijd. Hier komen we zeker terug!

7 juni 2017 beoordeeld

Wat een drukte.. binnen was de zaak volledig vol en het buitenterras ook.
Toch werden alle klanten met dezelfde glimlach en enthousiasme bediend.
Heerlijke tapas, salades en mijn varkenswangetjes smelten letterlijk in mijn mond.
De prijzen zijn zeer correct.
Een adresje om zeker eens uit te proberen!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de schaduw van de kerk hebben we genoten van onze lunch. Zeer vriendelijke bediening en zowel de scampi's als het slaatje met geitenkaas en appels waren uitstekend en zeer redelijk van prijs.

24 mei 2017 beoordeeld

Hier enkele keren komen lunchen....Lekker. Je kunt er dagschotel krijgen maar ook aan de kaart eten.

Reizigers die Sint-Medard bekeken, bekeken ook

Heule, Kortrijk

In Sint-Medard geweest? Deel je ervaringen!