“Ideaal om te lunchen!”
Beoordeling van Pizza Hut - GESLOTEN

Pizza Hut
Keukens: Amerikaans
11 januari 2018 beoordeeld

Al meerdere malen verschillende restaurants bezocht van pizzahut. Deze van Kortrijk is ook heel goed. De weeklunch is dan ook ideaal en heel betaalbaar. Voor ons steeds een lekker intermezzo. Wij zijn liefhebbers.

28 december 2017 beoordeeld

Wij gingen kort iets eten in de Pizza Hut en zijn 2 maal verkeerd begrepen. Wij bestelden een Chicken Party Mix en kregen het verkeerde. Dit gebeurde dan nogmaals. Het personeel was enorm onduidelijk en niet verstaanbaar. Er zit geen organisatie in het personeel. Ze zijn wel vriendelijk maar hebben geen controle. Wij zagen ook een koppel naast ons die gewoon na 10minuten weggingen doordat ze gewoonweg niet werden bediend. Het eten was wel redelijk goed en op tijd maar dat was het enige.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor 1e maal op nieuwe locatie geweest boven McDonald's in Kinepolis Kortrijk (mooie concurrentie) samen met vrouw en ouders. Is een hele verbetering tov grote markt Kortrijk: vernieuwd interieur, open en zonnig met uitzicht, buffet altijd aanrader all you van dat keuze uit 2×6soorten pizza's met gratis water/frisdrank (check de vele instanties die extra kortingsbons geven) met gratis grote en dichte parking. Echte aanrader

4 december 2017 beoordeeld

Een nieuwe locatie, een nieuw elan? Van een leien dakje is ons bezoek allerminst gelopen, en dan mogen we van geluk spreken. Onze buurtafel had het nog slechter getroffen... We vragen een aperitief met enkele lookbroodjes, en krijgen er onmiddellijk al onze pizza bij? Het leek ons van "graag zo snel mogelijk terug buiten", ware het niet dat alle tafels rondom ons rees leeg waren, maar niet afgeruimd raakten gedurende meer dan een uur. Personeel die rondloopt krijgt zeer specifieke taken, iemand die afruimt mag geen bestellingen opnemen, etcetera... Dat zorgt voor heel veel frustraties!

13 augustus 2017 beoordeeld

Totaal af te raden.
De vloer was vuil en kleverig! De rest van het restaurant was vuil en vies.
Het personeel was verveeld en hoewel het helemaal niet druk was liep er vanalles fout.
Het eten was lauw - er werd een foute pizza geleverd. Er werd helemaal geen oplossing voorgesteld - alleen flauwe excuses.
Ik weet wel als je naar Pizza Hut gaat dat je geen haute cuisine moet verwachten maar er zijn een aantal minimale normen die op z'n minst kunnen gehaald worden - dit is de naam pizza-hut en/of restaurant onwaardig!
Hier zien ze ons nooit meer terug!

Reizigers die Pizza Hut bekeken, bekeken ook