“Koffie en thee”

Viva Sara Kaffee
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Koffie en thee in Kortrijk
Keukens: Europees
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk en sfeervol ingericht. Met mooie lampversieringen.
Kan je rustig een boek met een kop koffie of thee drinken.
Ook een winkeltje waar je verschillende soorten thee en infusions kan kopen.

Datum van bezoek: juli 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke atmosfeer. Veel plaats achterin al kan het nog altijd wel heel druk zijn. Kaart is speciaal en proberen waard. Al vonden wij de prijzen wel wat aan de duurdere kant. Personeel is wel vriendelijk en vlot in de bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede kwaliteit van koffie en gerechten
Warm en vriendelijke eigenaars en personeel
Rustpuntje van werkweek met bakje troost...

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker en nog eens lekker. koffie op zijn best! ik heb een boontje voor deze koffie!
Gezellige warme koffiebar.

Datum van bezoek: januari 2020
2 januari 2020 beoordeeld

Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag, en dat hebben ze bij Viva Sara heel goed begrepen. Je kan er kiezen uit diverse formules, welke allemaal samengesteld worden met verse ingrediënten en een streling zijn voor het oog, eenmaal ze aan jou worden voorgeschoteld door het supervriendelijke personeel. Het interieur, dat een beetje de sfeer weergeeft van de geschiedenis van koffie doorheen de eeuwen, maakt het extra gezellig. Dit adres staat alvast in mijn geheugen gegrift.

Datum van bezoek: december 2019
BartDeprez, Eigenaar van Viva Sara Kaffee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Dag Gino,

dank u wel voor deze leuke en motiverende beoordeling. Ik geef het door aan ons team en hopelijk tot binnenkort.

Bart

Reizigers die Viva Sara Kaffee bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Viva Sara Kaffee geweest? Deel je ervaringen!