“Verjaardagsetentje”

Geclassificeerd als nr. 1 van 265 Restaurants in Kortrijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 september 2020 beoordeeld

Gaan eten bij Bistro Bordo voor mijn verjaardag. Zoals altijd zeer lekker , vriendelijke bediening, in een gezellig kader en corona-proof. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

15 augustus 2020 beoordeeld

Wil je een no-nonsens lekker super verse fondue. 1 adres: bij Ruthje & Philip.
In een huiselijke sfeer, een gezellig kader en bovendien bediend door een uiterst gastvrije lieve dame. Voor fondue moet je in Bordo zijn.
Vergezeld van een goed wijntje en gevolgd door verrassend lekkere desserts die je nergens anders zult vinden. Probeer in de zomer eens het zomerterras je hebt een instant vakantie gevoel.

Datum van bezoek: augustus 2020
13 juni 2020 beoordeeld

Nadat alle restaurants verplicht waren om te sluiten ... en wij dus ook in ons kot moesten blijven, besloten we bistro bordo als 1ste eetgelegenheid aan te doen.
Behalve dat er slechts 10 personen kunnen ontvangen worden blijft dit een uniek ervaring. Ik vermoed dat de whiskey-collectie ondertussen nog meer is uitgebreid.
En ook is de kaart lichtjes aangepast met een paar nieuwe gin-tonic suggesties en een paar nieuwe huiswijntjes. Voor de rest even lekker, vers en familiair (in alle veiligheid) als voordien.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld

We waren met 9 personen waarvan 1 persoon een aangepaste maaltijd diende te krijgen. Op voorhand werd dit meegedeeld waarop de kok/uitbaatster een maaltijd, in samenspraak met de betrokken persoon heeft in elkaar gestoken. Zo had iedereen een superavond! Bedankt, zeker de moeite...klein, gezellig, familiaal restaurantje.

Datum van bezoek: maart 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Plots krijgt fondue eten een andere betekenis!
In dit gezellig restaurantje kan je (h)eerlijk tafelen en genieten van de gastvrijheid en warme,hartelijke ontvangst van de gastvrouw!
Dagverse producten,huisgemaakte bereidingen en een ruime keuze aan wereldwijnen maken deze belevenis compleet.
Dit alles in een sfeervol,zuiders kader! Kortom een totaalpakket!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Bistro Bordo bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bordo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.