“Ook in postcorona-tijd dezelfde familiale sfeer.”
Beoordeling van Bistro Bordo

Bistro Bordo
Geclassificeerd als nr. 1 van 265 Restaurants in Kortrijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juni 2020 beoordeeld

Nadat alle restaurants verplicht waren om te sluiten ... en wij dus ook in ons kot moesten blijven, besloten we bistro bordo als 1ste eetgelegenheid aan te doen.
Behalve dat er slechts 10 personen kunnen ontvangen worden blijft dit een uniek ervaring. Ik vermoed dat de whiskey-collectie ondertussen nog meer is uitgebreid.
En ook is de kaart lichtjes aangepast met een paar nieuwe gin-tonic suggesties en een paar nieuwe huiswijntjes. Voor de rest even lekker, vers en familiair (in alle veiligheid) als voordien.

Datum van bezoek: juni 2020

8 maart 2020 beoordeeld

We waren met 9 personen waarvan 1 persoon een aangepaste maaltijd diende te krijgen. Op voorhand werd dit meegedeeld waarop de kok/uitbaatster een maaltijd, in samenspraak met de betrokken persoon heeft in elkaar gestoken. Zo had iedereen een superavond! Bedankt, zeker de moeite...klein, gezellig, familiaal restaurantje.

Datum van bezoek: maart 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Plots krijgt fondue eten een andere betekenis!
In dit gezellig restaurantje kan je (h)eerlijk tafelen en genieten van de gastvrijheid en warme,hartelijke ontvangst van de gastvrouw!
Dagverse producten,huisgemaakte bereidingen en een ruime keuze aan wereldwijnen maken deze belevenis compleet.
Dit alles in een sfeervol,zuiders kader! Kortom een totaalpakket!

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Super vriendelijke gastvrouw
Het eten is fantastisch lekker, geniale wijnen die je op niet veel plaatsen tegenkomt en ze zjjn superieur en aan een goeie prijs.
En voor de whiskeyliefhebbers ben je hier aan het goede adres. DEZE PLEK IS AF!!!

Datum van bezoek: februari 2020
22 januari 2020 beoordeeld

Heerlijke fondue
Originele aperitiefkeuze, die regelmatig aangepast wordt.
Mooie, originele wijnkaart.
Zeker plaats houden voor een dessert: originele desserts.
Heel lieve bediening.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bistro Bordo bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bordo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.