“uit eten met vrienden”

Geclassificeerd als nr. 1 van 265 Restaurants in Kortrijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 november 2019 beoordeeld

Super gezellig! beste fondue ooit! nergens vind je hem beter. wij gaan zeker nog terug! en kindjes zijn ook van harte welkom.

Datum van bezoek: november 2019

17 oktober 2019 beoordeeld

Hartelijk ontvangst! Duidelijke uitleg over het concept alsook aangepaste wijnen zijn super. Eten was heerlijk en tof concept als je met vrienden samen bent. Daarna een ruime keuze uit dessert, allemaal top! Wij komen zeker terug met vrienden of familie.

Datum van bezoek: oktober 2019
5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en vers eten. Mooie grote porties. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader! Gaan zeker nog eens terug gaan!

Datum van bezoek: mei 2019
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag met onze reisgenoten naar Bordo geweest en het was alweer een heel leuke, gezellige en superlekkere avond! TOP
Nogmaals bedankt aan de heel sympathieke gastvrouw Ruth en uiteraard ook aan haar partner.
Altijd een feest om bij jullie te komen eten ☕️

Datum van bezoek: september 2019
12 september 2019 beoordeeld

Samen met mijn partner gaan eten bij Bistro Bordo. Was terug zeer lekker in een gezellig kader met een zeer vriendelijke bediening. Dus gewoon top

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Bistro Bordo bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bordo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.