“Fijne ervaring”

Savoyard
Geclassificeerd als nr. 35 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Frans
16 augustus 2021 beoordeeld

Op zondagmiddag, als koppel erg genoten van onze lunch. Het restaurant is gelegen aan de Grote Markt. We hadden een plaatsje op het terras. De bediening is er efficient en vriendelijk. , Het eten is er lekker.
Het is er, zo te zien, op zondagmiddag," the place to be" voor de welstellende Kortrijkse senioren

Datum van bezoek: augustus 2021

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

The place to be op de grote markt!
Lekker eten, gezellige locatie smaakvol ingericht en vooral de bediening! Je wordt er echt verwend!

Datum van bezoek: juli 2020
1 januari 2020 beoordeeld

Het eten is subliem , de bediening is top echt een aanrader voor mensen die graag genieten ...wij hebben alleszins meer dan genoten over de ganse lijn .....

Datum van bezoek: december 2019
23 december 2019 beoordeeld

Op een dinsdagmiddag gaan lunchen met een vriendin .
Bijzonder vriendelijk onthaal en bijzonder perfecte service.
We hadden gekozen voor hun 'suggesties', die héél lekker waren !

Datum van bezoek: november 2019
21 november 2019 beoordeeld

De voorgevel is niet van de fraaiste, doch eenmaal binnen mag het interieur er wel zijn. De ober onthaalde ons op een vriendelijke manier. Men voelt er zich direct thuis. De foie als voorgerecht en de hertekalffilet als hoofdgerecht waren lekker.
De rekening was wel niet goedkoop (meer dan 100 euro per persoon, aperitef en wijn inbegrepen), maar wij gaan er zeker nog naar toe.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Savoyard bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Savoyard geweest? Deel je ervaringen!