Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Bezoekje aan Kortrijk gedaan en hier 1 nacht verbleven. Alles was proper. Rustig. Prijs kwaliteit top en ook het ontbijt was lekker. Parking houtmarkt in de buurt. Op wandelafstand van het historisch centrum.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Perfect gelegen, op wandelafstand van het centrum (+-500m). Niet teveel tijdverlies bij inchecken, gewoon snel en vlot. Mooie kamer, badkamer misschien wat klein. Wel een grote douche. Jammer van de verduistering aan de ramen. De houten latjes maken dat er smorgens heel erg snel veel licht binnenkomt. Dit is niet in elke kamer zagen we.
Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Keuze genoeg, voor ieder wat wils. Zeker een aanrader.
Goed Wi-Fi signaal. Zonder teveel registreren of aanmelden. Gewoon wachtwoord en prima verbinding ter beschikking. Dat is vaak een probleem elders.
Prijs is wel oké gezien de locatie en kamer. Mag wel zeker niet meer worden in mijn ogen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, mooie en schone kamers, complete ruime en ook schone badkamers voorzien van voldoende textiel, badfrutsels en föhn.
Voldoende kastruimte met extra kussens. Goede bedden, moderne AC en een tv.

Superuitgebreid ontbijt met nespresso, tig lekkere jammetjes, vers fruit, vers brood en beleg en yoghurt van hoge kwaliteit!
Eitjes worden naar wens bereid.

Boven verwachting goed hotel voor 3 sterren.
Prijs kwaliteit is hier dik in orde!

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Beste Luc G, Hartelijk dank om uw recent verblijf in ons hotel. Fijn te zien dat wij uw verwachtingen konden inlossen en u de prijs/kwaliteit goed vond. Het ontbijt vinden wij een zeer belangrijk gegeven, die een meerwaarde kan bieden aan het totaalgevoel van onze gasten. Bedankt voor de mooie score die u ons gaf en graag tot een volgende keer te Kortrijk! Mvg, Dieter

Beoordeeld op 11 september 2018

Centrale ligging in Kortrijk en dichtbij een ondergrondse parking . Geen te grote kamer , maar je hebt alles wat je nodig hebt en de kamer is netjes . Heerlijk ontbijt en voor het slapen gaan konden we nog iets drinken in de bar , alwaar we heel vriendelijk bediend werden .

Datum van verblijf: augustus 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Beste Dirk B, hartelijk dank om uw verblijf in ons hotel. We stellen het op prijs dat u uw bevindingen deelt met onze lezers van Tripadvisor. Fijn dat u genoten heeft van het ontbijt en de vriendelijke bediening in de bar. Graag tot een volgende keer! Mvg, Dieter

Beoordeeld op 30 augustus 2018

Goed hotel, geen overdreven luxe, wel alles aanwezig wat nodig is voor één nacht. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Openbare ondergrondse parking dichtbij. Centrum van Kortrijk gemakkelijk te voet te bereiken.

Datum van verblijf: augustus 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Beste tonyd1959, hartelijk dank om uw verblijf in ons hotel. Fijn te lezen dat u onze verhouding prijs/kwaliteit goed vond. Bedankt ook om de tijd te nemen uw bevindingen met de lezers van Tripadvisor te delen. Graag verwelkomen wij u terug bij een volgende keer te Kortrijk! Mvg, Dieter