Beoordeeld op 13 april 2018

Nette hotelkamers en zeker niet verouderd. Het meest opvallende was de rust en stilte s'avonds en toch zo centraal in centrum Kortrijk. Centrum/centraal plein op prima loopafstand met veel restaurants in de buurt. Het ontbijt was volgens locals uitzonderlijk goed, ik vond het een standaard buffetontbijt en niet uitzonderlijk luxe.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Beste ReinierKww, fijn te lezen dat u het bij ons aangenaam vertoeven vond. Graag ontvangen wij u met plezier terug bij een mogelijks volgende bezoek aan Kortrijk. Mvg, Dieter

Beoordeeld op 12 april 2018

modern,zeer net en fris hotel. nette kamers en badkamers.goede hygiene. zeer vriendelijk onthaal. uitgebreid ontbijt in kamerprijs.rustig gelegen vlakbij een park en op wandelafstand van alle bezienswaardigheden,museum 1302 etc. Prijs/kwaliteit OK,gezien ontbijt in prijs inbegrepen. Ik zal het aan vrienden aanraden.

Datum van verblijf: april 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Beste Johan V, wij vinden het erg aangenaam te lezen dat u onze prijs/kwaliteit kan appreciëren. Bedankt om de mooie review en score
Mvg, Dieter

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Op de informatie in de kamers zelf staan prijzen van 90 tot 200 euro. Dat zal wel afhankelijk zijn van seizoen, reisduur etc. Maar meer dan 120 euro is te duur voor het gebodene.
Bedden slapen prima, badkamer is klein maar compleet. Ontbijt is smakelijk met een goede sortering. Op verzoek wordt ook een ei voor je gebakken.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018

Weekendje met vrienden. Ideaal om de stad te ontdekken. Vlak aan de dienst voor toerisme en goeie uitvalsbasis om wandelingen en fietstochten te maken. Je bent zo in het centrum.
De badkamer is erg netjes en de douche zalig. Zeer goeie bedden, die niet doorzakken. Er is geen minibar in de kamer, maar op de gang staat wel een automaat met drankjes.
Het ontbijt is uitgebreid , zeer vers en lekker. De ontbijtruimte is gezellig en alles is zeer verzorgd uitgestalt. Kortom;
Een aanrader voor een trip in Kortrijk

Datum van verblijf: maart 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste Karine, onze dank gaat uit naar u; We appreciëren uw feedback ten volle, bedankt om de mooie recensie en verwelkomen u graag terug in ons hotel bij een volgend bezoek aan Kortrijk! Mvg, Dieter

Beoordeeld op 18 januari 2018

Prijs/kwaliteit is uitstekend (+ ontbijt inbegrepen). Kamer en badkamer OK. Goed gelegen kort bij het centrum ideaal voor een kort verblijf (1 of 2 nachten). Aangename bar en eetruimte voor het ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Beste Frédéric P , onze dank om uw verblijf. Fijn te zien u de prijszetting goed vindt en u genoten heeft van ons hotel. Mvg, Dieter