142 US$
114 US$
BESPAAR 28 US$
Gratis annuleren tot 04/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
137 US$
137 US$
eDreams114 US$
Travelocity137 US$
Trip.com142 US$
Beoordeeld op 4 maart 2018

Weekendje met vrienden. Ideaal om de stad te ontdekken. Vlak aan de dienst voor toerisme en goeie uitvalsbasis om wandelingen en fietstochten te maken. Je bent zo in het centrum.
De badkamer is erg netjes en de douche zalig. Zeer goeie bedden, die niet doorzakken. Er is geen minibar in de kamer, maar op de gang staat wel een automaat met drankjes.
Het ontbijt is uitgebreid , zeer vers en lekker. De ontbijtruimte is gezellig en alles is zeer verzorgd uitgestalt. Kortom;
Een aanrader voor een trip in Kortrijk

Datum van verblijf: maart 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste Karine, onze dank gaat uit naar u; We appreciëren uw feedback ten volle, bedankt om de mooie recensie en verwelkomen u graag terug in ons hotel bij een volgend bezoek aan Kortrijk! Mvg, Dieter

Beoordeeld op 18 januari 2018

Prijs/kwaliteit is uitstekend (+ ontbijt inbegrepen). Kamer en badkamer OK. Goed gelegen kort bij het centrum ideaal voor een kort verblijf (1 of 2 nachten). Aangename bar en eetruimte voor het ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2018
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Beste Frédéric P , onze dank om uw verblijf. Fijn te zien u de prijszetting goed vindt en u genoten heeft van ons hotel. Mvg, Dieter

Beoordeeld op 1 september 2017

Goed gelegen, net buiten het drukke centrum.
Kamers en badkamers heel netjes.
De kamer langs de straatkant had een beetje last van nachtlawaai.
Ontbijt zeker de moeite, zelfs verse fruit salade.
Personeel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Beste Adelina56, dank voor uw bezoek aan ons hotel. Fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bij een volgende gelegenheid mag u zeker aangeven, u aan de achterkant van het hotel wenst te slapen. Mvg, Dieter

Beoordeeld op 30 augustus 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De kamers waren perfect in orde met een moderne, strakke badkamer. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en op vraag werden er verse eitjes gebakken. Eén van de betere ontbijtbuffets die ik reeds gezien heb. De service in het hotel was dik in orde. En hoewel de checkout eigenlijk om 11u was, kwamen we pas een uurtje later onze roomkeys inleveren. Dit was voor de man achter de receptie geen enkel probleem.

Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Beste 58svenw, bedankt om uw verblijf bij ons; heel aangenaam te lezen dat u onze prijs/kwaliteit en flexibiliteit uitstekend vond. Graag tot een volgende gelegenheid! Mvrgr, Dieter

Beoordeeld op 26 juli 2017

Hotel is goed gelegen dichtbij het centrum en alle bezienswaardigheden.
Op 20 m afstand is er een ondergrondse betaalparking.
Bij het hotel zelf zijn er ook enkele parkeerplaatsen beschikbaar voor de hotelgasten.
Ontbijt was lekker, alles was voorzien en op aanvraag werden er eitjes met spek gebakken.
De kamer was comfortabel en de airco werkte prima.
Goede hoofdkussens en reserve in de kast.

Datum van verblijf: juli 2017
frontofficesquare, Guest Relations Manager van Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017

Beste Chantal, bedankt om uw positieve reactie op tripadvisor. We vinden het fijn te lezen dat u het goed had in ons hotel. Graag verwelkomen wij u terug bij een volgend bezoek aan Kortrijk. Mvg Dieter