We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Een bezoek waard”
4 van 5 bollen Beoordeling van Kortrijk 1302

Kortrijk 1302
Geclassificeerd als nr.4 van 45 dingen om te doen in Kortrijk
Attractiegegevens
2 beoordelingen
“Een bezoek waard”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 14 augustus 2016

De slag van 1302 goed van begin tot einde.Wel weinig oorspronkelijke voorwerpen naar mijn smaak.Een bezoek toch waard

Bezocht Augustus, 2016

Eerst Nederlands
1 beoordeling
“mooi”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 26 juli 2016

mooi hof bijzonder in Kortrijk. wordt mooi gerestaureerd. waard om gezien te worden en daarna door na de rest van het centrum

Bezocht Mei, 2016
Hasselt, België
61 beoordelingen
17 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Echt een aanrader”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 9 juli 2016

We vertoeven graag in Kortrijk maar het museum bleef tot nog toe stip op onze verlanglijstje. Tot recent. We hadden geluk want er was ook nog een tentoonstelling over wereldoorlog I en de rol van Kortrijk en omstreken daarin.(tot eind 06.2016)
Blij dat we dit mee konden pakken.
Geschiedenis van 1302 kent iedereen maar wat waren we blij dat we dit gebeuren in zijn grotere context hebben ontdekt dankzij het museum. We hebben er 2.5 uren rondgedwaald

Bezocht Juni, 2016
Heule, België
22 beoordelingen
15 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Mooi”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

Terug naar 1302 een moderne weergave van de slag vn kortrijk in 1302. Een inreractief media gegvn voor met kinderen! Top

Bezocht Juni, 2016
Kortrijk, België
31 beoordelingen
8 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Een mooi museum”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 18 mei 2016 via mobiele applicatie

Een museum dat zeker een bezoek waard is. Hedendaagse architectuur en gelegen in een mooi kader, dicht bij het centrum

Bezocht Maart, 2016

Reizigers die Kortrijk 1302 bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Kortrijk 1302 geweest? Deel je ervaringen!