“Echt een aanrader”

Kortrijk 1302
Geclassificeerd als nr. 6 van 48 dingen om te doen in Kortrijk
Attractiegegevens
9 juli 2016 beoordeeld

We vertoeven graag in Kortrijk maar het museum bleef tot nog toe stip op onze verlanglijstje. Tot recent. We hadden geluk want er was ook nog een tentoonstelling over wereldoorlog I en de rol van Kortrijk en omstreken daarin.(tot eind 06.2016)
Blij dat we dit mee konden pakken.
Geschiedenis van 1302 kent iedereen maar wat waren we blij dat we dit gebeuren in zijn grotere context hebben ontdekt dankzij het museum. We hebben er 2.5 uren rondgedwaald

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Kortrijk 1302
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Terug naar 1302 een moderne weergave van de slag vn kortrijk in 1302. Een inreractief media gegvn voor met kinderen! Top

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een museum dat zeker een bezoek waard is. Hedendaagse architectuur en gelegen in een mooi kader, dicht bij het centrum

25 april 2016 beoordeeld

Interessant en zeker een bezoekje waard met kinderen! Kinderen kunnen iets bijleren, zich verkleden, knutselen... Zeker een bezoekje waard!

24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden er meer van verwacht. Nogal statisch. Film eerder slaapwekkend. Hadden ze meer kunnen mee doen. Spijtig toch wel.

Reizigers die Kortrijk 1302 bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

In Kortrijk 1302 geweest? Deel je ervaringen!