Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 150
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 08/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 151
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 09/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
US$ 144
Aanbieding bekijken
Priceline
Hotels.comUS$ 151
Agoda.comUS$ 154
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (245)
Beoordelingen filteren
245 resultaten
Waardering van reizigers
93
93
40
16
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
93
93
40
16
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 245 beoordelingen
Beoordeeld op 1 februari 2022

Pluspunten:
- Heel mooie brasserie ;
- Toffe cocktailbar! Alweer prachtig interieur! ;
- Een verwenkoffie kost in de brasserie 7,5euro en is de prijs meer dan waard ;
- Goede matras ;
- Goede ligging (midden in het centrum aan de grote markt en de talloze winkeltjes en eet- en drankgelegenheden ;
- Afgesloten privéparking ;
- Verzorgd ontbijt ;
- Hele lieve mensen aan het onthaal.

Minpunten:
- Geen haarconditioner ;
- Geen tandenborstel en tandpasta ;

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank EEV917
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Catherine Debal, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2022

Beste EEV917,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, blij te horen dat u genoten heeft van alle faciliteiten.
Tandenborstel en conditioner zijn niet standaard in de kamer te verkrijgen, u kan deze steeds aan de receptie vragen, deze zijn daar ter beschikking.

Met vriendelijke groeten,
Catherine Debal
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen hotel in het centrum van Kortrijk op de Grote Markt, tegenover het Belfort. Hotel dat een rijke geschiedenis uitademt.
Zeer goede, vriendelijke ontvangst (receptie).
Grotendeels zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij kregen een kamer op de tweede verdieping toebedeeld, langs de binnenzijde van het hotel, uitkijkend op de open ontbijtruimte. We hadden een prestige kamer geboekt, maar met naar onze smaak weinig prestige. Donkere kamer, zowel qua inkleding als qua lichtinval. Verouderde badkamer. Matige bedden. Kamer is duidelijk aan vernieuwing toe.
Voor wat betreft het ontbijt was er een duidelijk verschil merkbaar tussen een weekdag en weekend. Wij arriveerden op een donderdag voor 4 nachten. Vrijdag ochtend was het ontbijt zeer sober (niet wat je verwacht van een 4* hotel). In het weekend kregen we ineens meer keuzemogelijkheden.. verse koffiekoeken, meer keuze van brood en beleg… maandag was het terug heel wat minder en de zaalverantwoordelijke had er ook duidelijk geen zin in.. jammer.

Kamertip: Zorg dat je een gerenoveerde kamer krijgt. Prestige kamer is niet altijd wat het hoort te zijn.
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank marcm1962
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Catherine Debal, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2021

Beste Marcm1962,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om ons hotel te beoordelen. Wat is het fijn te lezen dat u genoten heeft van de rijke geschiedenis en de vriendelijkheid aan de receptie. Het spijt ons dat de kamer niet geheel naar wens was en het ontbijt u minder gesmaakt heeft op de weekdagen. Onze kamers hebben allen een andere decoratiestijl, indien u een lichtere kamer wenst, mag u ons dit steeds meedelen, dan kunnen we kijken of er een mogelijkheid is om een nieuwe kamer toe te wijzen.
Ons ontbijtbuffet wordt dagdagelijks vers gemaakt, met verse, lokale ingrediënten. We proberen in het weekend een iets groter viennoiserie assortiment te geven, omdat we uit ervaring weten, dat dit meer tijdens de weekends wordt geconsumeerd.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Catherine Debal
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn dat dit hotel nog kwaliteit in huis heeft.
Ik nam de kleinste kamer, die echter ruim genoeg en zeer schoon was.
Mooie badkamer met veel wit marmer.
In de kamer een prac hhtog tapijt.
Het bed was zeer comfortabel en zacht.
Het raam kon open zonder gestoord te worden door lawaai. Echter wel een kamer met uitzicht op muren van de binnenplaats.
Goed en gezond ontbijt met echte servetten i.p.v. papieren servetjes

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Paul H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Catherine Debal, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste Paul H,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om deze fijne beoordeling te schrijven. Fijn te lezen dat uw verblijf naar uw wensen was. We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek. Tot binnenkort?

Met vriendelijke groeten,
Catherine Debal
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Negatieve punten: Kamers waren aan de kleine kant zeker voor een gezin met een baby. Wij slapen graag met het raam open maar helaas was dit onmogelijk door al het geluid dat kwam van de keuken beneden. Wij hadden kamer 24 en dus volgens ons net onder het restaurant.
Ontbijt zeer beperkt voor een 4 sterren hotel.
Geen airco op te kamer - noch mogelijkheid om de temperatuur te regelen.
Je zou denken voor een 4 sterren hotel aan 150 euro per nacht dat je op zijn minst echte wc papier kunt krijgen. Helaas hangt er een bakje met losse servietjes dat je tegenkomt in een openbaar toilet op een festival.
We hadden ons baby mee van 3 maanden oud en vroegen of een babybed kon geplaatst worden voor hem. Dit kon maar er werd eenmalig 30 euro gevraagd hiervoor. Baby eet niet mee van het ontbijt en lakens had hij niet nodig want hij slaapt in een slaapzak. We hebben deze zomer in andere 4 en 5 sterren hotels verbleven en nergens werd er geld gevraagd hiervoor.

Positieve punten: bed was zacht, kussen comfortabel en goede lakens

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Sherene B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Catherine Debal, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste mevrouw Binni,

Dankuwel voor het delen van uw feedback tijdens uw verblijf. Ook bedankt dat u het bed, de lakens en de kussens als positief heeft ervaren. We vinden het spijtig om te vernemen dat u de kamer kleiner vond dan verwacht. We zijn een historisch hotel, wat meebrengt dat we niet altijd de mogelijk hebben om overal airco's te plaatsen. Het verbaast ons te lezen dat u het uitgebreid ontbijtbuffet beperkt vond, we krijgen altijd lovende commentaren over ons ontbijt. Bij het plaatsen van een babybed is er een supplement. Dit werd vooraf meegedeeld. Er is altijd de mogelijkheid om zelf een babybedje mee te brengen, dit is geen enkel probleem. Wij hopen desondanks u nogmaals te mogen ontvangen als gast.

Met hartelijke groeten,
Catherine Debal
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

Onverwacht verblijf in dit hotel te Kortrijk. Het hotel is centraal gelegen in de stad en ondanks een triatlon die dag heb ik vlakbij een parkeerplaats gevonden. Zeer vriendelijk onthaal, prachtige kamer. Mogelijkheid om te dineren daar en 's anderdaags een heerlijk uitgebreid ontbijt op het terras buiten want het weer was stralend.

Kamertip: Ik stond vrij dicht geparkeerd maar kan weinig vertellen wegens triatlon dat weekend
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Philips L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Catherine Debal, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Beste Philips L,

Hartelijk dank voor deze lovende woorden, we zijn uiterst tevreden te lezen dat uw verblijf bij ons volledig naar wens is verlopen.
We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek.

Met vriendelijke groeten,
Catherine Debal
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken