Travelocity
eDreams
Snaptravel
Beoordeeld op 13 december 2019

We zijn zeer tevreden van ons verblijf in dit prachtig antiek kader. Een mooie inkomhal met fijne zithoek. De kamer was zeer mooi en proper, met vooral een fijne regendouche. Het onbijtbuffet was tevens rijkelijk gevuld.

Datum van verblijf: december 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2019

Beste heer ToonP6,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling.
We zijn heel verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We kijken dan ook alvast uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 19 november 2019

Meteen bij binnenkomen een super vriendelijk onthaal door de receptioniste .
Overigens zijn alle medewerkers bijzonder vriendelijk en hulpvaardig .
Mijn 'executive kamer' was zeer goed . En netjes en comfortabel
Enige ( groot) minpunt was dat mijn kamer aan de zeer rumoerige straatkant was gelegen , waardoor rustig slapen niet mogelijk was

Kamertip: Op voorhand vragen om géén kamer aan de straatkant te krijgen !
Datum van verblijf: november 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Beste Jeff M,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling.
Het is heel fijn te lezen, dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u dan ook spoedig terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Midden op de markt en daarmee een perfecte locatie. Er is een parkeerplaats waar je (betaald) gebruik van kunt maken. Fijne nette kamers. Goed bed en douche. Ontbijt van alle gemakken voorzien met verse producten. Je kunt er op het terras zitten en natuurlijk ook prima een hapje eten. Lekker geslapen!

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste hansp394,

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling.
We zijn verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 16 juli 2019

Prima ligging. Wie 's middags gaat lunchen, mag gratis parkeren achteraan. (via Jan Palfijnstraatje) De ontvangst en bediening zijn correct. Het eten is lekker en mooi gepresenteerd. Dat mag wel voor de betaalde prijs. Een restaurant om te onthouden.

Datum van verblijf: juli 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Beste RonnyGre,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Het is steeds fijn te vernemen dat onze gasten genieten van zowel het restaurant als de brasserie als het hotel.
We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier twee dagen verbleven met 6 volwassenen. Ip de verjaardag van mijn schoonmoeder ontving zij bij t ontbijt een leuk presentje en t ontbijt was goed met voor ieder wat wils. Kamers heel netjes. Klein nadeeltje van de kamers die wij hadden was dat er een bad in stond waar je in moest douchen (zelf de douchekop vasthouden en geen douchegordijn). Verder alles keurig. Bij t hotel zit een brasserie en kan je s avonds nog lekker wat drinken. Erg vriendelijke service overal.

Datum van verblijf: mei 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Beste Karinkeu,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons met uw familie.
We dragen vriendelijkheid en netheid hoog in het vaandel.
Onze superior kamers zijn steeds uitgerust met een bad met een douchekop. Onze executive kamers zijn uitgerust met inloopdouches, misschien een idee voor het volgende verblijf?