Beoordeeld op 16 juli 2019

Prima ligging. Wie 's middags gaat lunchen, mag gratis parkeren achteraan. (via Jan Palfijnstraatje) De ontvangst en bediening zijn correct. Het eten is lekker en mooi gepresenteerd. Dat mag wel voor de betaalde prijs. Een restaurant om te onthouden.

Datum van verblijf: juli 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Beste RonnyGre,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Het is steeds fijn te vernemen dat onze gasten genieten van zowel het restaurant als de brasserie als het hotel.
We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier twee dagen verbleven met 6 volwassenen. Ip de verjaardag van mijn schoonmoeder ontving zij bij t ontbijt een leuk presentje en t ontbijt was goed met voor ieder wat wils. Kamers heel netjes. Klein nadeeltje van de kamers die wij hadden was dat er een bad in stond waar je in moest douchen (zelf de douchekop vasthouden en geen douchegordijn). Verder alles keurig. Bij t hotel zit een brasserie en kan je s avonds nog lekker wat drinken. Erg vriendelijke service overal.

Datum van verblijf: mei 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Beste Karinkeu,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons met uw familie.
We dragen vriendelijkheid en netheid hoog in het vaandel.
Onze superior kamers zijn steeds uitgerust met een bad met een douchekop. Onze executive kamers zijn uitgerust met inloopdouches, misschien een idee voor het volgende verblijf?

Beoordeeld op 15 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een gaaf hotel!!! Ik heb zeker een half uur om me geen zitten kijken naar alle leuke bewaarde elementen. Alleen al naar het plafond kijken is zeker de moeite waard. Het is een prachtig authentiek hotel, met te gekke elementen. Je waant je echt terug in de tijd!!

Wauw!!

Het enige wat me tegen viel wat het bed, ik had het gevoel of ik op een schip zat :(. En de bedden schoven uit elkaar.

Helaas geen foto genomen

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2019

Beste,

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Het is fijn te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. En dat de authentieke elementen u konden bekoren.

We kijken ernaar uit u terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 februari 2019

heel mooi hotel en vriendelijk personeel wij hebben een kamer gekregen met uitzicht op de grote markt voor mijn vrouw haar verjaardag heel tof , we hebben s'avonds ook in het hotel gegeten alles super lekker alsook het ontbijt zeker een aanrader 1 klein min puntje alles informatie op de kamer over Kortrijk was in het Engels, zijn gaan uitleg vragen aan de receptie en hebben alle informatie in het Nederlands gekregen. ook de bar Sprezza is een aanrader lekkere coktails en afzakkertjes. wij waren heel tevreden.

Datum van verblijf: februari 2019
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Beste Freddy B,

Hartelijk dank voor deze mooie woorden en uitstekende beoordelingen.
We zijn verheugd te vernemen dat u en uw vrouw genoten hebben van jullie verblijf in Hotel Damier.
Zoals u zegt, staat ons team klaar om u met alles te helpen en met het geven van informatie.

We kijken dan ook uit naar uw volgend bezoek.

Beoordeeld op 9 februari 2019

Ontvangst door zeer vriendelijke staff. Ontbijt is vers en goed in leuke ontbijtruimte.Kamers wel een punt van aandacht, indien je een standaard 1 persoons kamer boekt dan dien je -mogelijk- rekening te houden met -in mijn beleving- 2** in plaats van de 4**** die het hotel eigenlijk verdiend. Ik ben 3 nachten in een standaard 1 pers. kamer verbleven en was eerlijk gezegd not so amused, klein bed, zeer klein toilet en noisy door een ventilator of aggregaat onder mijn raam. Overall heeft het hotel echter wel een goede indruk bij me achtergelaten!

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw recensie.
We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van de vriendelijkheid van het personeel en ons ontbijt.
Onze standaardkamers, heten Superior kamers, dit zijn kamers van 20m2, wat een standaardgrootte is met een dubbel/twin bed.
Mits u spreekt van een klein bed, veronderstel ik dat u een comfort single geboekt had. Dit is niet onze standaardkamer en dit zijn de kleinste kamers in het hotel.
Indien u een grote kamer wenst, hebben wij ook nog onze prestige, executive, junior suite en executive suite bij een eventueel volgend verblijf.