Hotel Damier
Hotel Ibis Kortrijk Centrum(Kortrijk)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Restaurant
Troopeird Hotel(Kortrijk)
FilterenAlle talen
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje shoppen en het meepikken van een kerstmarktje is het hier zalig tot rust komen. Het interieur ademt de grandeur van weleer uit. Alles bereikbaar op wandelafstand. En de beste scrambled eggs sinds lang. Een aanrader, zeer proper.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste Vincent V,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Het doet ons deugd en het is hartverwarmend te lezen dat u zich na een dag in de stad kon verwarmen en genieten in ons hotel. Dat u de dag erna uw dag goed inzette met een stevig ontbijt, maakt alles nog zoveel beter.

Wij hopen u alvast nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Probeer dan zeker ook ons restaurant eens, want een heerlijke lunch of diner, maakt uw verblijf misschien nog beter.

15 december 2016 beoordeeld

vrijdag laatstleden zijn m'n dochter en ik samen uit eten geweest in restaurant damier,het waren een voor een mooie en heel lekkere gerechtjes ,
een dikke pluim voor de chef en het personeel want ook de ontvangst en de bediening waren top!

Verbleef: December, 2016
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2016

Beste Brigitte B,

Alvast bedankt om uw verjaardagsetentje in ons restaurant te laten doorgaan.

Erg fijn te horen dat u genoten heeft van uw maaltijd bij ons. Het klinkt ons hartverwarmend in de oren dat u onze service weet te appreciëren.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid, of gewoon voor uw plezier, opnieuw te mogen verwelkomen in ons restaurant.

3 december 2016 beoordeeld

We zijn gaan eten in het restaurant van het Hotel en het was UITSTEKEND!!
Van aperitief tot aan de koffie was alles perfect in orde.
Eindelijk ook nog eens een restaurant waar ze het dessert ( crêpe suzette) aan tafel bereiden.
Voor herhaling vatbaar!!!

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Beste 373tom,

Hartelijk bedankt voor de mooie review.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u alles perfect vond en dat u om die reden erg genoten heeft van uw lunch of diner.
De crêpe suzette valt zeker in de smaak voor velen, maar ook voor mensen die liever iets anders eten na hun eten is er keuze uit creatievere desserts & het kaasbord.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en u opnieuw te laten genieten.

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het persoonlijk een leuk hotel ruime kamer met alles wat je kan wensen ik vind de ligging super op de grote markt hebben zelf een prive parking het ontbijt is ook zeer lekker ideaal hotel voor 1 of 2 nachten

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
Catherine D, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2016

Beste Manuelmessiaen,

Bedankt voor uw mooie reactie.

Wij zij blij te kunnen lezen dat u een fijne tijd had in ons hotel en een aanrader vindt. Voor een city trip in Kortrijk zijn wij de ideale locatie gezien alles zich binnen wandelafstand ligt.

Wij hopen u in de toekomst nog te kunnen verwelkomen en probeer zeker ons restaurant eens. Misschien krijgen we die score nog naar 5.

5 november 2016 beoordeeld

Waren hier voor 1 nacht en hebben genoten van het verblijf en diner.Vriendelijk personeel.Veilige private parking om de hoek.Bezoek zeker het begijnhof,de Onze-Lieve-Vrouwkerk met Gravenkapel en de Sint-Maartenskerk.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Beste laika2ra,

Het is heerlijk om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Kortrijk en het verblijf in ons hotel.

Wij hopen u zeker nogmaals te mogen begroeten en misschien kan je dan wat langer blijven en nog meer ontdekken.