“Tweede bezoek, andere kamer”
Beoordeling van Hotel Damier

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Damier
Beoordeeld als nr. 5 van 13 hotels in Kortrijk
Den Haag
Niveau 5 bijdrager
54 beoordelingen
24 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
“Tweede bezoek, andere kamer”
Beoordeeld op 5 januari 2017

Wij verbleven hier in kamer 64, een executive room. Het hotel was in zijn geheel zeer koud, vooral de gangen. Het hotel was de dag van onze aankomst opnieuw opengegaan na nieuwjaar. Op onze kamer hebben we geruime tijd de verwarming geheel opengedraaid om het een beetje aangenaam te krijgen. Mijn suggestie zou zijn om eerder de verwarming aan te doen na een vakantie, of nog beter: de ruimtes beter isoleren.
Het uitzicht vanaf het slaapgedeelte van onze suite viel erg tegen.

• Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 8 januari 2017
Beste Dame-Ronner,

Dank je wel voor uw beoordeling.

Graag wil ik mijn excuses aanbieden voor de koude die doorheen het hotel heerste. Wij merkten dit zelf ook erg op en dit werd verkeerd ingeschat.
Er is geen uitzicht vanuit de suite, maar dit hebben enkele andere kamers wel. Zo zijn er enkele prestige kamers en de junior suites die uitgeven op de Grote markt. Een prachtig uitzicht nu met de kerstverlichting.

Bij uw volgende bezoek, stuur ons een mail of bel ons even op, dan zorgen wij ervoor dat u kunt genieten met zicht.

Schrijf een beoordeling

159 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (9)
Datum | Waardering
Niveau 3 bijdrager
22 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Na een dagje shoppen en het meepikken van een kerstmarktje is het hier zalig tot rust komen. Het interieur ademt de grandeur van weleer uit. Alles bereikbaar op wandelafstand. En de beste scrambled eggs sinds lang. Een aanrader, zeer proper.

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 4 januari 2017
Beste Vincent V,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Het doet ons deugd en het is hartverwarmend te lezen dat u zich na een dag in de stad kon verwarmen en genieten in ons hotel. Dat u de dag erna uw dag goed inzette met een stevig ontbijt, maakt alles nog zoveel beter.

Wij hopen u alvast nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Probeer dan zeker ook ons restaurant eens, want een heerlijke lunch of diner, maakt uw verblijf misschien nog beter.

Meulebeke, West-Vlaanderen, Belgium
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 december 2016

vrijdag laatstleden zijn m'n dochter en ik samen uit eten geweest in restaurant damier,het waren een voor een mooie en heel lekkere gerechtjes ,
een dikke pluim voor de chef en het personeel want ook de ontvangst en de bediening waren top!

Verbleef December, 2016
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 17 december 2016
Beste Brigitte B,

Alvast bedankt om uw verjaardagsetentje in ons restaurant te laten doorgaan.

Erg fijn te horen dat u genoten heeft van uw maaltijd bij ons. Het klinkt ons hartverwarmend in de oren dat u onze service weet te appreciëren.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid, of gewoon voor uw plezier, opnieuw te mogen verwelkomen in ons restaurant.

West-Vlaanderen, België
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 3 december 2016

We zijn gaan eten in het restaurant van het Hotel en het was UITSTEKEND!!
Van aperitief tot aan de koffie was alles perfect in orde.
Eindelijk ook nog eens een restaurant waar ze het dessert ( crêpe suzette) aan tafel bereiden.
Voor herhaling vatbaar!!!

• Verbleef November, 2016, bezocht voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 8 december 2016
Beste 373tom,

Hartelijk bedankt voor de mooie review.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u alles perfect vond en dat u om die reden erg genoten heeft van uw lunch of diner.
De crêpe suzette valt zeker in de smaak voor velen, maar ook voor mensen die liever iets anders eten na hun eten is er keuze uit creatievere desserts & het kaasbord.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en u opnieuw te laten genieten.

Herenthout, België
Niveau 6 bijdrager
93 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Ik vond het persoonlijk een leuk hotel ruime kamer met alles wat je kan wensen ik vind de ligging super op de grote markt hebben zelf een prive parking het ontbijt is ook zeer lekker ideaal hotel voor 1 of 2 nachten

Verbleef December, 2015, bezocht met vrienden
Catherine D, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 30 november 2016
Beste Manuelmessiaen,

Bedankt voor uw mooie reactie.

Wij zij blij te kunnen lezen dat u een fijne tijd had in ons hotel en een aanrader vindt. Voor een city trip in Kortrijk zijn wij de ideale locatie gezien alles zich binnen wandelafstand ligt.

Wij hopen u in de toekomst nog te kunnen verwelkomen en probeer zeker ons restaurant eens. Misschien krijgen we die score nog naar 5.

General manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kortrijk bekeken
op 0.4 km afstand
Hotel Focus
nr. 11 van 13 in Kortrijk
46 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Damier geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Damier

Gelegenheid: Hotel Damier
Adres: Grote Markt 41, Kortrijk 8500, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Kortrijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 3 luxe hotel in Kortrijk
Nr. 4 zakenhotel in Kortrijk
Prijsklasse (per nacht): 114 € - 155 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Damier 4*
Aantal kamers: 49
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Een charmant viersterrenhotel, gelegen op de Grote Markt in Kortrijk, met een geklasseerde gevel uit 1769. Dit luxueus hotel charmeert onze gasten al meer dan honderden jaren met stijlvolle en elegante kamers. De levendige atmosfeer nodigt uit om te genieten van het iconische gebouw, dit zowel tijdens een businessmeeting als in uw vrije tijd. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Priceline, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Damier met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Hotel Kortrijk

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?