We ondersteunen de volgende browsers:

“Mooie setting! ”
Beoordeling van Hotel Damier

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Damier
Beoordeeld als nr. 5 van 13 hotels in Kortrijk
15 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Mooie setting! ”
Beoordeeld op 19 december 2016 via mobiele applicatie

Na een dagje shoppen en het meepikken van een kerstmarktje is het hier zalig tot rust komen. Het interieur ademt de grandeur van weleer uit. Alles bereikbaar op wandelafstand. En de beste scrambled eggs sinds lang. Een aanrader, zeer proper.

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 4 januari 2017
Beste Vincent V,

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Het doet ons deugd en het is hartverwarmend te lezen dat u zich na een dag in de stad kon verwarmen en genieten in ons hotel. Dat u de dag erna uw dag goed inzette met een stevig ontbijt, maakt alles nog zoveel beter.

Wij hopen u alvast nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Probeer dan zeker ook ons restaurant eens, want een heerlijke lunch of diner, maakt uw verblijf misschien nog beter.

Schrijf een beoordeling

147 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
Meulebeke, West-Vlaanderen, Belgium
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 december 2016

vrijdag laatstleden zijn m'n dochter en ik samen uit eten geweest in restaurant damier,het waren een voor een mooie en heel lekkere gerechtjes ,
een dikke pluim voor de chef en het personeel want ook de ontvangst en de bediening waren top!

Verbleef December, 2016
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 17 december 2016
Beste Brigitte B,

Alvast bedankt om uw verjaardagsetentje in ons restaurant te laten doorgaan.

Erg fijn te horen dat u genoten heeft van uw maaltijd bij ons. Het klinkt ons hartverwarmend in de oren dat u onze service weet te appreciëren.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid, of gewoon voor uw plezier, opnieuw te mogen verwelkomen in ons restaurant.

West-Vlaanderen, België
12 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
Beoordeeld op 3 december 2016

We zijn gaan eten in het restaurant van het Hotel en het was UITSTEKEND!!
Van aperitief tot aan de koffie was alles perfect in orde.
Eindelijk ook nog eens een restaurant waar ze het dessert ( crêpe suzette) aan tafel bereiden.
Voor herhaling vatbaar!!!

• Verbleef November, 2016, bezocht voor zaken
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 8 december 2016
Beste 373tom,

Hartelijk bedankt voor de mooie review.

Het is hartverwarmend en motiverend te lezen dat u alles perfect vond en dat u om die reden erg genoten heeft van uw lunch of diner.
De crêpe suzette valt zeker in de smaak voor velen, maar ook voor mensen die liever iets anders eten na hun eten is er keuze uit creatievere desserts & het kaasbord.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en u opnieuw te laten genieten.

Herenthout, België
93 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Ik vond het persoonlijk een leuk hotel ruime kamer met alles wat je kan wensen ik vind de ligging super op de grote markt hebben zelf een prive parking het ontbijt is ook zeer lekker ideaal hotel voor 1 of 2 nachten

Verbleef December, 2015, bezocht met vrienden
Catherine D, Eigenaar van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 30 november 2016
Beste Manuelmessiaen,

Bedankt voor uw mooie reactie.

Wij zij blij te kunnen lezen dat u een fijne tijd had in ons hotel en een aanrader vindt. Voor een city trip in Kortrijk zijn wij de ideale locatie gezien alles zich binnen wandelafstand ligt.

Wij hopen u in de toekomst nog te kunnen verwelkomen en probeer zeker ons restaurant eens. Misschien krijgen we die score nog naar 5.

Antwerpen, België
36 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 36 nuttige stemmen
Beoordeeld op 5 november 2016

Waren hier voor 1 nacht en hebben genoten van het verblijf en diner.Vriendelijk personeel.Veilige private parking om de hoek.Bezoek zeker het begijnhof,de Onze-Lieve-Vrouwkerk met Gravenkapel en de Sint-Maartenskerk.

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Catherine D, General Manager van Hotel Damier, reageerde op deze beoordeling, 9 november 2016
Beste laika2ra,

Het is heerlijk om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Kortrijk en het verblijf in ons hotel.

Wij hopen u zeker nogmaals te mogen begroeten en misschien kan je dan wat langer blijven en nog meer ontdekken.

General manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Kortrijk bekeken
op 0.3 km afstand
d-hotel
nr. 11 van 13 in Kortrijk
3.0 van 5 bollen 246 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Damier geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Damier

Gelegenheid: Hotel Damier
Adres: Grote Markt 41, Kortrijk 8500, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Kortrijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 3 luxe hotel in Kortrijk
Nr. 4 zakenhotel in Kortrijk
Prijsklasse (per nacht): 111 € - 144 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Damier 4*
Aantal kamers: 49
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Priceline, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Damier met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Hotel Kortrijk

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?