“Super!”

Mister Spaghetti Kortrijk
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 95 van 263 Restaurants in Kortrijk
22 maart 2020 beoordeeld

Zeer lekkere sauzen + zeer vriendelijk personeel!!
Echt een aanrader
Ik nam de pikante scampi met groentjes.

22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten met de vrienden aan een schappelijke prijs. Bezorger was een heel vriendelijke jongen!!

16 maart 2020 beoordeeld

Best gezellig interieur, zeer vriendelijke bediening en uiteraard spaghetti. Te kiezen uit cappelini, spelt,... en vervolgens een bereidingswijze, te kiezen uit een behoorlijk lijstje. Daarnaast ook nog wat apero-hapjes en desserts op de kaart en that's it. Simpel maar wel duidelijk. Hier kom je puur voor een spaghetti. Niets op aan te merken, goed in zijn genre, een aanrader.

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige zaak, vriendelijke bediening, lekkere spaghetti en fijn uitzicht als je aan t raam zit.
Wij komen graag terug.

24 februari 2020 beoordeeld

Supervriendelijke ontvangst, zeer gezellig interieur. Ruime keuze aan spaghettisoorten en (uiteraard) -sauzen. Ik ging voor de Don Meat Ball, die toch wat als de beste pasta naar voren werd geschoven op de kaart. Saus was goed, maar de meat balls vond ik persoonlijk wat ondermaats. Niet zo'n lekker gehakt, en aan de korst te oordelen zeer lang onder de grill gelegen. Al bij al ok spaghetti, volgens mij nog wat ruimte voor (kwaliteit)verbetering. Sauzen voor kinderen zijn iets minder afgekruid, en vallen daardoor zeer goed in de smaak.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Mister Spaghetti Kortrijk bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Mister Spaghetti Kortrijk geweest? Deel je ervaringen!