“Lovende woorden, hoge punten!”
Beoordeling van Bistro Bellino

Bistro Bellino
Geclassificeerd als nr. 4 van 280 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 1e kennismaking met uw zaak op aanraden van TripAdvisor: Mooie setting, correcte en vriendelijke bediening, heerlijke garnaal balletjes+ saltimbocca+speculoos dessert ==> aanrader en zal zeker nog terugkeren!

1 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaste waarde in de omgeving van Kortrijk. Super keuken met Italiaanse toets… plaats waar je je in Kortrijk in de watten gelegd voelt met heerlijke gerechten. De betere keuken en gezellig kader.

1 april 2022 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, ruim en overheerlijk aanbod.Gezellig warm intérieur. Houden zo.
Volveremos

21 maart 2022 beoordeeld

Om mijn ouders te bedanken gingen we lunchen bij Bistro Bellino.
We kozen voor het menu. Wat een voltreffer!
We genoten van A tot Z ... gezellig kader, heel goede bediening en vooral superlekker!
We gaan zeker nog terug.

Datum van bezoek: maart 2022
20 maart 2022 beoordeeld

Recent hadden we een verzorgde en lekkere lunch in Bistro Bellino.
Op de kaart grotendeels Italiaanse en Mediterrane gerechten.
Alles werd er vlot en heel vriendelijk geserveerd.
Een mooi en gezellig kader en tuin.
Leuke wijnkaart tegen reële prijzen...
Een aanrader...

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Bistro Bellino bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bellino geweest? Deel je ervaringen!