“Waarschijlijk beste kwaliteit prijs verhouding in Kortrijk”
Beoordeling van Bistro Bellino

Bistro Bellino
Geclassificeerd als nr. 27 van 288 Restaurants in Kortrijk
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 oktober 2018 beoordeeld

Nooit ontgoocheld, standvastige creatieve keuken met vlot en discrete bediening. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding wat resulteert in een zeer vast cliënteel. Zeer gevarieerde kaart... we komen zeker hier terug

Datum van bezoek: september 2018

15 september 2018 beoordeeld

Bistro Bellino is een restaurant met karakter. Een verzorgd en heel lekker menu wordt vlot en heel vriendelijk geserveerd door de gastvrouw of door één der medewerkers. Uiteraard is er ook de mogelijkheid om à la carte te eten .
Een mooi en gezellig kader zorgen ervoor dat het avondje uit of de middag geslaagd is.
Kortom , als je nog twijfelt om er heen te gaan , niet langer meer doen en je zal zien dat dit beantwoordt aan jouw verwachtingen, tenminste als je houdt van iets beter dan gewoon zomaar een doorsnee-restaurant …

Datum van bezoek: februari 2018
12 september 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening , lekker eten , gezellig interieur. Bij mooi weer kan je buiten op terras eten. Het is net een beetje buiten het stadscentrum , maar toch héél dichtbij.

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben voor de menu gekozen en alles was superlekker! Ook goeie bediening. We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 augustus 2018 beoordeeld

We zijn hier met vrienden gaan eten in een mooi verzorgd en smaakvol ingericht interieur van een oud ogend herenhuis. Het terras is ook zeer aantrekkelijk. We hebben het keuzemenu gekozen (50 euro). Het personeel is zeer vriendelijk. Redelijke prijs voor kwalitatieve en smaakvolle gerechten. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bistro Bellino bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Bellino geweest? Deel je ervaringen!