Beoordeeld op 26 juni 2019

Als verrassing voor Vaderdag ontbijt geboekt met gans de familie ! Wat een domein... wat een onthaal... wat een verwennerij ! Onbeschrijfelijk. Prachtig en smaakvol gerestaureerde villa gelegen in een zalige rustige prachtige tuin, een super en heel uitgebreid ontbijt dat bestaat uit lokale topproducten ! Maar vooral... het onthaal ! Zó een sympathieke gastvrouw, bijgestaan door haar super lieve ouders. Niets was hen te veel. Een vraag over de prachtige inrichting: onmiddellijk kregen we een rondleiding met alle uitleg.
Onze 2 kleinkinderen werden verwend met een leuk blauw en roze kinderservies, er waren kleine donuts, een kindersurprise, een dekentje op de grond toen ze buiten wilden spelen... Ze mochten de eendjes voederen... Er werd onmiddellijk een speelgoedtractor en fietsje boven gehaald... Aan alles wordt gedacht en voldaan... Achteraf nog een aperitiefje? Geen probleem hoor... Buiten in de tuin, chipjes voor ons... een apart potje voor de kindjes... Aan zo een spontane, oprechte, hartelijke v
riendelijkheid kunnen maar weinigen tippen. En het is er nog mooier, beter, gezelliger, aangenamer, lekkerder dan je op papier kunt neerpennen. Een echte aanrader !!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 juni 2019

Wij sliepen hier op de nacht van ons huwelijk. Een prachtige locatie en gezellige kamers! Al onze wensen werden ingevuld. Het thema van ons huwelijk kwam zelfs terug in de heerlijke brunch :-) Bedankt Liesbeth!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Ik verraste mijn man voor zijn verjaardag met een weekendje weg. Criteria : rust, lekkere bedden en op een paar uur rijafstand van Amsterdam. Ik kwam uit bij Villa Pura Vida in Kortrijk en wat ben ik blij dat ik hiervoor gekozen heb. Samen met haar geweldig lieve ouders runt Liesbeth sinds enkele maanden deze bed & breakfast. De kamers zijn ruim en prachtig gerenoveerd. De bedden slapen heerlijk en je hoort niets anders dan vogeltjes fluiten en de huis eenden die je kwakend in de ochtend begroeten. De villa en het buitenterrein kunnen zo in een reportage van de Voque Living. Kortrijk zelf ligt op 15 minuten lopen maar als je wilt brengen en halen Liesbeth of haar vader je met alle liefde. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zo lekker, de producten zijn zo vers en worden allemaal bij de lokale winkeltjes gehaald. Absoluut een dikke 10 voor deze locatie. Als Liesbeth straks de bijgebouwen verbouwd heeft en het zwembad is up and running zit deze plek ongetwijfeld het hele jaar volgeboekt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 april 2019

Een oase van rust midden in de stad Kortrijk. Villa werd met heel veel smaak gerestaureerd. We werden heel hartelijk ontvangen door Liesbeth die haar zaak met heel veel passie runt. Liesbeth is een ongelooflijk enthousiaste gastvrouw die zich in alle bochten wringt om aan uw wensen te voldoen. Goedlachs en enorm sympathiek, zij zorgt voor een onvergetelijk verblijf. een topper !

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 januari 2019

Tussen de gewone huizen ligt de B&B van Liesbeth verscholen, bijkans een oase. De verbouwing heeft gezorgd voor veel luxe en comfort, gooi dat in een blender bij de zeer hartelijke ontvangst door een verrassend jonge gastvrouw met charisma en het verblijf is heerlijk ontspannen. Niet alleen voor beursbezoekers aan de Expo een kwaliteitsadres, maar ook als je van een fractie buiten het centrum Kortrijk wilt leren kennen.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken