Beoordeeld op 1 juni 2019

Wij sliepen hier op de nacht van ons huwelijk. Een prachtige locatie en gezellige kamers! Al onze wensen werden ingevuld. Het thema van ons huwelijk kwam zelfs terug in de heerlijke brunch :-) Bedankt Liesbeth!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Ik verraste mijn man voor zijn verjaardag met een weekendje weg. Criteria : rust, lekkere bedden en op een paar uur rijafstand van Amsterdam. Ik kwam uit bij Villa Pura Vida in Kortrijk en wat ben ik blij dat ik hiervoor gekozen heb. Samen met haar geweldig lieve ouders runt Liesbeth sinds enkele maanden deze bed & breakfast. De kamers zijn ruim en prachtig gerenoveerd. De bedden slapen heerlijk en je hoort niets anders dan vogeltjes fluiten en de huis eenden die je kwakend in de ochtend begroeten. De villa en het buitenterrein kunnen zo in een reportage van de Voque Living. Kortrijk zelf ligt op 15 minuten lopen maar als je wilt brengen en halen Liesbeth of haar vader je met alle liefde. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zo lekker, de producten zijn zo vers en worden allemaal bij de lokale winkeltjes gehaald. Absoluut een dikke 10 voor deze locatie. Als Liesbeth straks de bijgebouwen verbouwd heeft en het zwembad is up and running zit deze plek ongetwijfeld het hele jaar volgeboekt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 april 2019

Een oase van rust midden in de stad Kortrijk. Villa werd met heel veel smaak gerestaureerd. We werden heel hartelijk ontvangen door Liesbeth die haar zaak met heel veel passie runt. Liesbeth is een ongelooflijk enthousiaste gastvrouw die zich in alle bochten wringt om aan uw wensen te voldoen. Goedlachs en enorm sympathiek, zij zorgt voor een onvergetelijk verblijf. een topper !

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 januari 2019

Tussen de gewone huizen ligt de B&B van Liesbeth verscholen, bijkans een oase. De verbouwing heeft gezorgd voor veel luxe en comfort, gooi dat in een blender bij de zeer hartelijke ontvangst door een verrassend jonge gastvrouw met charisma en het verblijf is heerlijk ontspannen. Niet alleen voor beursbezoekers aan de Expo een kwaliteitsadres, maar ook als je van een fractie buiten het centrum Kortrijk wilt leren kennen.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

We werden hartelijk en enthousiast ontvangen door een jonge dame!
Een B&B in een rustige omgeving dicht bij het centrum! Prachtige kamers, zeer aangename gemeenschappelijke ruimte en een zalig en lekker ontbijt! De gastvrouw weet hoe ze mensen moet verwennen! We komen zeker terug!
Ps: als je rechtstreeks boekt krijg je er een leuke verrassing bovenop!

Datum van verblijf: november 2018