“Op de koffie”
Beoordeling van Bistro Juste

Bistro Juste
Geclassificeerd als nr. 15 van 280 Restaurants in Kortrijk
Beschrijving: Vermelde einduur is het laatste uur dat wij reservaties aannemen. Niet het sluitingsuur van de bistro.
23 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke zaak, nog maar tweemaal bezocht maar er zullen nog bezoekjes volgens, de pannenkoeken waren uiterst lekker en de ontvangst zeer hartelijk ook tegen over ons kleinkind, bedankt

Datum van bezoek: april 2022

10 april 2022 beoordeeld

Alweer super genoten van ons etentje in bistro Juste.
De maandmenu is een echte aanrader, maar ook a la carte altijd tip top in orde… prijs kwaliteit top !
Uitstekende bediening, altijd vriendelijk en oog voor detail. We kijken al uit naar ons volgende bezoek.

Datum van bezoek: april 2022
28 maart 2022 beoordeeld

Heel lekker gegeten op zaterdagmiddag in een gezellige drukte! De wok met scampi en Thaise pesto is zeker een aanrader, en de portie is zeker voldoende groot! Meer dan genoeg gegeten voor een lichte maaltijd.

26 maart 2022 beoordeeld

Leuke gezellige avond gehad in een mooi kader.
Zowel eten als bediening waren super verzorgd.
Zeker een aanrader …

24 maart 2022 beoordeeld

Was echt niet oké prijs - kwaliteit.
Eenvoudig interieur met mini-tafels.

Apero met pop-corn als hapje was eenvoudig.
Vervolgens kipgerechten (wok en salade) met uitgedroogde kip uit de diepvries.
Wijn was prijzig voor de ondermaatse kwaliteit van de wijn.
De koffie was lekker.

Bediening was zeer basic en gaf niet de indruk van proffesioneel te zijn terwijl ze wel een opleiding genoten
Jammer maar geen tweede bezoek.

Datum van bezoek: maart 2022
Passenger765435, Eigenaar van Bistro Juste, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2022

Beste mevrouw,

Eerst en vooral betreur ik ten zeerste dat u uw bezoek zo slecht ervaren heeft bij ons.
Als u naar de rest van onze beoordelingen bekijkt ziet u dat u één van de weinige bent...
Graag had ik mezelf wel even verdedigt.
Er zijn enkele frappante fouten in uw review.
Ten eerste richt iedereen zijn interieur in zoals het hem of haar belieft en kunnen smaken enorm verschillen.
Ten tweede zijn wij maar een gewone bistro en dus is het natuurlijk een bistro-beleving die u dan mag verwachten bij ons.
Uw opmerking van de wijn houd weinig steek want onze prijzen zijn zeer gematigd en als u veel in de streek gaat gaan eten zal u dat zeker merken, over de kwaliteit van de wijn kan u natuurlijk betwisten maar terug smaken verschillen...

Als eigenaar/ kok doet het me veel pijn dat u mij beticht van uitgedroogde kip uit de diepvries dit kan ik heel zwaar ontkennen. Wij hebben een relatief kleine kaart en gaan er prat op om met verse producten te werken. Dat is dan ook de reden dat ik elke dag hard voor werk....

Als u niet tevreden bent over iets zou u dat ook altijd ter plaatse kunnen opmerken dan geeft u ten minste de bistro de kans om in dialoog met u te gaan in plaats van gewoon iemand online af te kraken.

Als u vond dat wij niet professioneel overkwamen is dat omdat wij de zaak runnen enkel als man en vrouw en bij ons staat de huiselijke, spontane en vriendelijke sfeer voorop. Meer dan de "professionele indruk"...

Jammer dat dit gesprek zo moest gedaan worden maar ik vond dat wij ook recht hadden op het geven van een antwoord.

Reizigers die Bistro Juste bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Bistro Juste geweest? Deel je ervaringen!