Beste mevrouw,
Eerst en vooral betreur ik ten zeerste dat u uw bezoek zo slecht ervaren heeft bij ons.
Als u naar de rest van onze beoordelingen bekijkt ziet u dat u één van de weinige bent...
Graag had ik mezelf wel even verdedigt.
Er zijn enkele frappante fouten in uw review.
Ten eerste richt iedereen zijn interieur in zoals het hem of haar belieft en kunnen smaken enorm verschillen.
Ten tweede zijn wij maar een gewone bistro en dus is het natuurlijk een bistro-beleving die u dan mag verwachten bij ons.
Uw opmerking van de wijn houd weinig steek want onze prijzen zijn zeer gematigd en als u veel in de streek gaat gaan eten zal u dat zeker merken, over de kwaliteit van de wijn kan u natuurlijk betwisten maar terug smaken verschillen...
Als eigenaar/ kok doet het me veel pijn dat u mij beticht van uitgedroogde kip uit de diepvries dit kan ik heel zwaar ontkennen. Wij hebben een relatief kleine kaart en gaan er prat op om met verse producten te werken. Dat is dan ook de reden dat ik elke dag hard voor werk....
Als u niet tevreden bent over iets zou u dat ook altijd ter plaatse kunnen opmerken dan geeft u ten minste de bistro de kans om in dialoog met u te gaan in plaats van gewoon iemand online af te kraken.
Als u vond dat wij niet professioneel overkwamen is dat omdat wij de zaak runnen enkel als man en vrouw en bij ons staat de huiselijke, spontane en vriendelijke sfeer voorop. Meer dan de "professionele indruk"...
Jammer dat dit gesprek zo moest gedaan worden maar ik vond dat wij ook recht hadden op het geven van een antwoord.