“Heerlijke ontdekking”
Beoordeling van Lily’s Noodle House

Lily’s Noodle House
Geclassificeerd als nr. 37 van 280 Restaurants in Kortrijk
12 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gegeten. Bediening was top, het eten superlekker! De tataki van rund als voorgerecht genomen, heerlijk! Het hoofdgerecht net hetzelfde. Pikante misosoep met gyoza’s en groentjes. Lang geleden nog zo lekker gegeten op restaurant en helemaal niet duur. Wij komen nog terug!

Datum van bezoek: september 2021

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne locatie , vriendelijke service en heel lekker eten voor een schappelijke prijs !
Zeker een aanrader. Enig minpuntje de dessertkaart : slechts 2 mogelijkheden waarvan 1 niet mogelijk was !

Datum van bezoek: augustus 2021
14 augustus 2021 beoordeeld

Op een zonnige namiddag kunnen genieten van de lunch op het verzorgde terras aan het water.
Drie verschillende hoofdschotels genoten van de kaart, gemiddelde prijs 17 euro.
Mooi en smakelijk gepresenteerd, vriendelijk personeel. Qua smaak zat alles prima, hoeveelheid voldoende. Kwalitatief sterk staaltje.
Prijs kwaliteit verhouding zeker en vast in orde; wij komen zeker terug, een aanradertje !

Datum van bezoek: augustus 2021
26 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, niets aan toe te voegen!
Gestart met een voorgerecht en dat was nog maar het begin. Nadien het hoofdgerecht, subliem!
Aanrader

Datum van bezoek: juni 2021
26 augustus 2020 beoordeeld

We hebben meermaals gegeten bij Lily’s. De gerechten waren steeds lekker en verfijnd. Gisteren bestelden we curry en dit was een ware ontgoocheling: noodles met aardappelen, 1 blokje wortel en kip (geen groenten) in een dikke gezouten saus. De gerante zei dat aan onze smaak lag en dat ze er nu eenmaal niks aan kon doen. We werden verder genegeerd: de volledige som betaald en niks v begrip of commerciële geste (glas wijn of watertje om onze ontgoocheling te compenseren kon er niet van af). Niet dat we zoiets doen om iets in ruil te krijgen, maar enige vorm v begrip ofzo zou wel op zijn plaats geweest zijn.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Lily’s Noodle House bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Lily’s Noodle House geweest? Deel je ervaringen!