Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Beoordeeld op 13 augustus 2020

Bij ons bezoek aan Kortrijk hier overnacht ( 2 maal) en alhoewel je her en der leest dat de badkamers gedateerd zijn ( ja dat is waar!) maar alle kranen zijn al wel vervangen en het slaapgedeelte is mooi gerenoveerd! Dus die badkamer stoort hoegenaamd niet!
Het bed is naar onze normen zelfs super te noemen en ook de airco ( ik hou er niet van) is geruisloos!
Het ontbijt is naar de nieuwe normen ( aan tafel dus!) mooi verzorgd en lekker, zelfs een eitje kan uiteraard gevraagd worden. en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Alleen de receptie was wat raar ( maar te begrijpen nu, om daar iemand te zetten in deze tijden), je moest bellen en dan kwam er iemand!
Het hotel ligt niet in het centrum maar je kan er wel met de fiets naartoe ( 4,5km tot aan het station van Kortrijk)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2020

vriendelijk onthaal
mooie locatie prachtig terras onder de boom
gezellige grill avond zeer lekker concept met al verse producten
bediening top en vriendelijk
gaan zekers terug was top

niks op aan te merken

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 juli 2019

Zeer goed hotel, fijn onthaal, grote, nette kamer met alle comfort. Ontbijt was zeer verzorgd en van prima kwaliteit. Grote parking. Hotel ligt in zeer rustige wijk alleen de E17 ligt vlakbij. Voor slechte slapers (zoals ik) was er zeer veel buitenlawaai. Misschien zijn er ook kamers aan de achterkant?

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 juli 2019

trouwfeest gedaan één aanrader vriendelijk personeel en de avondfeest iedereen was vlot bediend. er is ook slaapgelegenheid bij pluspunt . de receptie ging vlot mooie tuin aanwezig zeker één aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel, correcte en behulpzame bediening. Standaard airco op de kamer. Kleine maar smaakvolle gerechten op de kaart van het
restaurant. Ontbijt is sober maar voldoende. Zeker als tussenstop voor 1 a 2 nachten prima locatie.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken