Inge W

Ontgoocheld dat dit hotel 4* waard zou zijn

Beoordeling van d-hotel
1,0 van 5 bollen29 aug 2021 beoordeeld
Hotel zag er op foto's mooier uit dan de eigenlijke afwerking binnenin. Personeel ontbijt was niet vriendelijk. Voor een 4-sterrenhotel verwacht je wel een minibar en haardroger op de kamer. Kamers niet zo proper afgewerkt. Kamers kunnen niet verlucht worden want raam kan niet open en bij felle zon in de kamer kan er geen gordijn dicht gedaan worden, enkel houten panelen om kamer te verduisteren. Bezoekje aan de wellness deed ons beslissen hier toch geen gebruik van te willen maken. Haardroger kon blijkbaar aangevraagd worden aan receptie. Behandelingen konden bij aankomst niet geboekt worden, ondanks vermelding op site. Ontbijt was standaard en kon toch beter voor de prijs van 20€/persoon! Zeker af te raden hotel!
Kamertip: Gewoon ander hotel kiezen
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
  • Priceline
3.4 km van d-hotel
Meer hotels in Kortrijk bekijken
Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi ontbijt, onderbemand personeel, kamers zonder airco,(was permanent 24 graden) Douche was gevaarlijk glad en water ging vlot over naar ruimte van badkamer. Na Douche nog warmer en heel vochtig. Niet genoeg verduistering, dus wakker met het eerste daglicht. Sauna is verouderd en niet meer onderhouden. Zelf voorzien van drank aan de bar( zelf bediening) en papier invullen aan prijzen van duur café. 's avonds feestje van voetbalclub en konden amper veilig naar ons kamer door een mensenzee. 's ochtends gemeld van airco en had bijna geen neus meer. Moest maar eerder gemeld hebben. Resultaat,denk niet dat ik nog terugkom. Spijtig.

Kamertip: Goedkope Parking in kortrijk voor €2.5 in de Meerstraat
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Met Bongo bon Luxe wellnessweekend reservatie gemaakt bij d-hotel .
Dit is een combinatie van oude gebouwen en heel modern gedeelte van het hotel .
Bij aankomst goede ontvangst , helaas geen begeleiding naar de kamer , is wel een doolhof van gangen , dus alles zelf uitzoeken .
De kamer is ruim , en heel modern helaas oogt dit kaal , alles wit en geen enkele warme kleur aanwezig .
Op gebied van veiligheid , denk ik dat de deuren van de kamers verkeerd draaien .
De airco doet zijn werk , helaas is dit moeilijk om de slaap te vatten , dus airco uit .
Kamers met heel veel glazen ramen , die niet open kunnen om te verluchten .
Deze bon omvat ook het gebruik van de uitgebreide wellness .
Deze wellness is dringend aan renovatie toe ( vochtplekken , schimmel ) is ook een heel donkere omgeving .
Er zijn 2 sauna's , een stoombad ( waar je geen steek ziet , beetje meer verlichting zou wensbaar zijn ) , het kleine bad is de moeite waard , hier kan men van verschillende water belevenissen genieten .
Denk bij de nodige renovatie ernstig na over het gebruik van lichte warme kleuren .
Ook een infrarood waar men wel hangers zou moeten voorzien voor de badjassen .
Er is gratis water voorzien in de rustruimte , via deze rustruimte kan je ook eventjes genieten van de buitenlucht , deze ruimte mag gerust wat groter zijn .
Indien je aan de bar een drankje of koffie wenst , dan zal je hiervoor zelf moeten zorgen , geen bediening ,dus zelfbediening wat in deze Coronatijden niet echt veilig verloopt als allen zomaar de frigo's en glazen aanraakt .
Het ontbijt is geen hoogvlieger , een sterrenhotel onwaardig .
Toch was het voor ons een geslaagd wellnessweekend , wij passen ons wel aan de omstandigheden veroorzaakt door Corona .
Hopelijk neemt d-hotel de opmerkingen ernstig , en onderneemt men actie ,
zodat we in de toekomst optimaal kunnen genieten van dit concept .
Met vriendelijke groeten ,
Johan & Norma

Beoordeeld op 27 juli 2021 via mobiele applicatie

We hadden onszelf eens verwend en een design suite geboekt, dan verwacht je uiteraard wel dat tikkeltje meer. Viel helaas erg tegen… De kamertemperatuur stond op 35 graden, het tapijt was ronduit smerig met enkele grote vlekken. Ook de gordijnen, stoffen zetels, de matras alsook enkele handdoeken waren vol vlekken. Het tafeltje had gewoon nog kringen van glazen en tassen van de vorige logees. Gemeld aan het onthaal, ze lieten meteen de schoonmaker terugkomen. Blijkbaar zaten ze met een vochtprobleem in die kamer en waren ze dit al 3 weken aan het behandelen. Dan hadden ze dit minstens moeten vermelden toen we telefonisch contact hadden voor de reservatie. Dan hadden we verder gezocht. Na de poetsbeurt was het gordijn proper (nu dan plots wel na 3 weken? Vreemd). 2 van de 3 zetels werden verwijderd en nieuw tafeltje geplaatst.

Ze lieten ons nog een andere kamer zien, om eventueel te wisselen, maar hier was het al niet veel beter. Suite of niet, hygiëne en properheid is wel de basis in elke kamer.

Ze wouden ons als compensatie een upgrade geven, maar dat ging niet want we hadden al de suite? Denk dan even wat mee… uiteindelijk hebben we de wellness privé gekregen voor 2u.

Verder nog allemaal kleine zaken waaraan je merkt dat het echt niet in orde is: designkamer maar er wordt dan wel 2 verschillende nachtlampjes gezet, waarvan 1 gammel bureau lampje. Overal liggen verlengsnoeren op de grond, oogt heel rommelig, geen minibar aanwezig, noch koffiemachine, geen haardroger, douche kapjes hebben ze niet om optimaal te genieten van de regendouche zonder je haar nat te maken. De suite was volgens de web site uitgerust met een Bose muziek installatie → in realiteit een radio wekker van Bose die niet echt duidelijk was hoe te gebruiken, en waar je geen eigen muziek op kon afspelen via kabel of Bluetooth. Het zal waarschijnlijk ooit wel modern geweest zijn, maar als je niet meegaat met de tijd mag je het realistischer verkopen via je web site…

Verder merk je dat het hotel gewoon niet onderhouden is. Heel erg jammer, want veel potentieel. Verf die afbladdert, stukken uit de kamerdeur, etc.

Het ontbijt was ok op vlak van Coronaproof, maar heel basic. Had het gevoel dat ze wat onder bestafd waren want als je de persoon (wat ik denk dat de verantwoordelijke van het ontbijt) aansprak om te vragen naar 2 propere koffie glazen (deze waren gewoon vies, vol vettige vingers, vlekken), kreeg je een zucht. Nadien verscheen hij met afgewassen glazen, zonder excuus maar om ze gewoon met een lang gezicht voor me neer te zetten. Ik werk momenteel zelf in een hotel en dit is gewoon not done. Zorg dat alles proper is en als dit niet zo is, dan is het zeker niet terecht om als verantwoordelijke een lang gezicht te trekken, maar eerder even je excuses aan te bieden aan jouw gasten. Er lagen letterlijk een rotte appel bovenaan in de fruitmand (dit zie je toch??), yoghurt was al snel op,…

Bij ons vertrek zat er een andere receptioniste die nog niet eens opkeek van haar gsm toen we vertrokken…

Dit was een kleine greep van wat onze ervaring was in dit hotel. Heel jammer want met kleine basis ingrepen kan het snel een ander verhaal zijn.

Kamertip: Breng misschien best zelf je propere handdoeken en kamerjas mee, alsook een douchekapje en frigobox
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021

Kamers hebben dringend een opfrissing nodig. Mankeert veel om ern 4* hotel te zijn : geen kofgie facilities op de kamer, geen minibar, kamers niet echt schoon, ...
Was een echte teleurstelling voor ons. Het enige dat wel 4* was, is de prijs.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Heel erg teleurgesteld. Afgelopen nacht verbleven we in D-hotel. Bij aankomst aan de receptie bleek er een probleem te zijn met de reservatie via Social deal. Er was zogezegd een probleem met de reservatie omdat het hotel niet had bevestigd (er was wel een automatische bevestiging verstuurd maar dit was onvoldoende). We moesten maar zelf bellen naar social deal of we moesten nogmaals betalen. Pas toen daar niemand opnam wou de receptioniste ons verder helpen. Hierdoor voelden wij ons niet welkom. We kregen een glas cava bij aankomst. Je moest dit wel zelf halen bij de bar. De kamer kan niet verlucht worden. De bedden zijn wel goed. In de badkamer is schimmel aanwezig. Er hing in de douche ook nog een haar van de vorige gast. Het ontbijt was ronduit slecht. Geen personeel aanwezig om te helpen. Slechte pancakes die je zelf moest maken met een machine. de koffiekoeken waren niet goed afgebakken, zelfs met rauw deeg! De kaas was ook niet vers. De koffie is heel slecht. De Wellness wouden wij niet betreden gezien het er niet proper uit zag. Bij het uitchecken vroeg de receptioniste niet eens hoe ons verblijf was. Absoluut niet waard om ook maar 1 cent aan uit te geven. Wij komen nooit meer terug!

Datum van verblijf: september 2020