Stephanie

Gaan brunchen.. of toch niet

Beoordeling van d-hotel
1,0 van 5 bollen11 jan 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gaan brunchen, op voorhand gebeld én gemaild wanneer we konden reserveren. Komen we daar toe, blijkbaar hadden zij foute uren doorgegeven.. geen brunch meer mogelijk om 10u.
Ook geen moeite doen om een oplossing te vinden..
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
Zwembad
3.4 km van d-hotel
Meer hotels in Kortrijk bekijken
Beoordeeld op 9 december 2019

een mooi hotel met veel potentieel, er is inderdaad wat werk aan de winkel om de ziel opnieuw in het hotel te krijgen maar heb de indruk dat ze eraan werken. Heb reeds 4 maal in het hotel geslapen en nu zaterdag viel alles goed mee. Vriendelijke ontvangst aan de receptie en ook leuke ontvangst en lekker ontbijt de ochtend daarop.
Best alles technisch eens nakijken zodat in de kamers alles naar behoren werkt. (zeker in de suites) Doe zo voort, dit hotel verdient een betere notatie

Kamertip: heel leuke suites
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is in een strakke en minimalistische betonbouw neergezet. Dat was eens hip en modern maar doet nu kil en kaal aan. Veel achterstallig onderhoud geeft een aftandse uitstraling. Hygiene is matig. Er wordt te snel schoon gemaakt en niet grondig zoals je mag verwachten. Ontbijtbuffet is matig met een standaard keuze aan producten.
Het lijkt er op dat er niet meer in het hotel wordt geïnvesteerd. Jammer want het is wel nodig.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 3 november 2019

Zoals eerder beschreven! Blijf er aub weg! Was 1 grote teleurstelling. Wij hadden een arrangement en als ik zag dat onze suite normaal 400/nacht kost viel ik achterover. Meisje achter de receptie, op vuile gympen, zei dat er personeelstekort was en ze alles moest doen en niets van bar wist. Geweldig!

Kamer: toen we binnenkwamen rook het naar de rook, gemeld en meisje zei dat ze ons wat spuitbussen zou bezorgen, hallo!!! Niets rokerswetgeving!!! Kamer ook zo koud als iets, niets sfeer en s nachts licht van demotica paneel en s morgens snel wakker door slechte gordijnen. Badjassen met vlek en haartje bij!
Badkamer: water blijft gewoon staan, niets loopt weg.
Geen haardroger, Gevraagd aan receptie: antOord ach ja ander stelen ze dat, I pod ook weg dus moeten wij boeten en krijgen dan kale lege kamer pff.
Zeker zijn geld niet waard!

Ontbijt: matig, voor 21 euro verwacht ik beetje toenemen en zalm ook.

Wellness: zand staat gewoon in zwembad in de hoek...enige positieve: behandelingen van dames geweldig!! Wel zelfstandigen en niet verbonden aan hotel.

Conclusie: alles gemeld maar geen enkele reactie of compensatie terwijl we veel geld uitgaven. Ik ga mijn geld sowieso terugeisen! Manager loopt rond alsof het een kermis is daar...

Tot slot: hotel 1 keer, nooit meer! Het is echt vergane glorie....

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Er is maar één ding wat mensen moeten weten over dit hotel: Blijf er weg.

Je kan beter in een doos onder een brug gaan logeren. Het onthaal is buitengewoon onvriendelijk. De kamers zijn smerig en onverzorgd. Het ontbijt is vies. De borden zijn vuil. De wellness is een verzameling van salmonella en schimmelinfecties. Rekeningen kloppen niet. Noem maar op. Eén goede raad: blijf weg.

Kamertip: Er is maar één ding wat mensen moeten weten over dit hotel: Blijf er weg.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Onze verwachtingen waren mss wat te hoog voor dit hotel, na het bekijken van de foto's op de website op voorrand. Wel mooi en strak modern. We hadden dit geboekt met weekenddesk en hadden een upgrade naar de luxe suite, maar bij het binnen kijken van de standaard kamer waren wij wel teleurgesteld in deze witte, verouderde en al een beetje uitgeleefde suite. Je kan ook geen raam open zetten voor te luchten in de kamer. Heeft eens een op fris beurt nodig! Heel vroeg dag licht door de lichte gordijnen.
De D-mixx ruimte is ook aan een opfris beurt toe, het is er heel donker en niet zo proper aan de douches en onaangenaam gladdig op de vloeren! Dit is een naakt sauna en er zat een jong koppen te flikflooien in het mini zwembadje met alle 2 hun badjas nog AAN in het water!!!!(hygiënisch?) dus meer controle zou wel mogen ook.
Het ontbijt was standaard en goed. Wel duur als je hier de volle pot voor betaald. Dit vond ik het zeker niet waard. Het kan buiten wat gezelliger gemaakt worden voor het ontbijt.
Ik heb dit alles ook op het beoordeling formulier gezegd.

Kamertip: Vraag een gewone standaard kamer!!!!
Datum van verblijf: juni 2019