Gratis annuleren tot 04/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Gratis annuleren tot 04/06/22
PricelineUS$ 108
Hotels.comUS$ 134
TravelocityUS$ 134
Beoordeeld op 3 november 2019

Zoals eerder beschreven! Blijf er aub weg! Was 1 grote teleurstelling. Wij hadden een arrangement en als ik zag dat onze suite normaal 400/nacht kost viel ik achterover. Meisje achter de receptie, op vuile gympen, zei dat er personeelstekort was en ze alles moest doen en niets van bar wist. Geweldig!

Kamer: toen we binnenkwamen rook het naar de rook, gemeld en meisje zei dat ze ons wat spuitbussen zou bezorgen, hallo!!! Niets rokerswetgeving!!! Kamer ook zo koud als iets, niets sfeer en s nachts licht van demotica paneel en s morgens snel wakker door slechte gordijnen. Badjassen met vlek en haartje bij!
Badkamer: water blijft gewoon staan, niets loopt weg.
Geen haardroger, Gevraagd aan receptie: antOord ach ja ander stelen ze dat, I pod ook weg dus moeten wij boeten en krijgen dan kale lege kamer pff.
Zeker zijn geld niet waard!

Ontbijt: matig, voor 21 euro verwacht ik beetje toenemen en zalm ook.

Wellness: zand staat gewoon in zwembad in de hoek...enige positieve: behandelingen van dames geweldig!! Wel zelfstandigen en niet verbonden aan hotel.

Conclusie: alles gemeld maar geen enkele reactie of compensatie terwijl we veel geld uitgaven. Ik ga mijn geld sowieso terugeisen! Manager loopt rond alsof het een kermis is daar...

Tot slot: hotel 1 keer, nooit meer! Het is echt vergane glorie....

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 30 oktober 2019

Er is maar één ding wat mensen moeten weten over dit hotel: Blijf er weg.

Je kan beter in een doos onder een brug gaan logeren. Het onthaal is buitengewoon onvriendelijk. De kamers zijn smerig en onverzorgd. Het ontbijt is vies. De borden zijn vuil. De wellness is een verzameling van salmonella en schimmelinfecties. Rekeningen kloppen niet. Noem maar op. Eén goede raad: blijf weg.

Kamertip: Er is maar één ding wat mensen moeten weten over dit hotel: Blijf er weg.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Onze verwachtingen waren mss wat te hoog voor dit hotel, na het bekijken van de foto's op de website op voorrand. Wel mooi en strak modern. We hadden dit geboekt met weekenddesk en hadden een upgrade naar de luxe suite, maar bij het binnen kijken van de standaard kamer waren wij wel teleurgesteld in deze witte, verouderde en al een beetje uitgeleefde suite. Je kan ook geen raam open zetten voor te luchten in de kamer. Heeft eens een op fris beurt nodig! Heel vroeg dag licht door de lichte gordijnen.
De D-mixx ruimte is ook aan een opfris beurt toe, het is er heel donker en niet zo proper aan de douches en onaangenaam gladdig op de vloeren! Dit is een naakt sauna en er zat een jong koppen te flikflooien in het mini zwembadje met alle 2 hun badjas nog AAN in het water!!!!(hygiënisch?) dus meer controle zou wel mogen ook.
Het ontbijt was standaard en goed. Wel duur als je hier de volle pot voor betaald. Dit vond ik het zeker niet waard. Het kan buiten wat gezelliger gemaakt worden voor het ontbijt.
Ik heb dit alles ook op het beoordeling formulier gezegd.

Kamertip: Vraag een gewone standaard kamer!!!!
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

De uitstraling van d-hotel, strak en modern is mooi, als het je smaak is. Mocht dit niet je smaak zijn, dan raden wij je dit hotel niet aan.
Tuurlijk kom je wel wat kleine dingen tegen, bij ons in de badkamer was er 1 plek waar schilderwerk los liet. Maar dit doet niet afbreuk aan het geheel, ziet er verder goed en netjes uit.
Elk hotel waar ik heb gezeten is er wel iets te vinden.
Het enige minpunt is, dat er geen ramen open kunnen voor wat frisse buitenlucht.

Het ontbijt was uitstekend, voldoende keuze en lekkere broodjes, yoghurt en fruit.

Datum van verblijf: april 2019
dhotel1, Manager van d-hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste,

Hartelijk bedankt voor de fijne woorden.

Prettige dag!

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Oud en nieuw gecombineerd, oude molen met betonblokken als kamer,grote sauna onder het hotel, heel erg rustig. Goed ontbijt. Mooie plek om te logeren ook als je naar Lille wil. kijk wel naar de aanbiedingen, scheelt enorm.

Kamertip: Rustig hotel.Gemiddelde grote en luxere kamers.
Datum van verblijf: oktober 2018