SVV
Waasmunster, België

te hoge verwachtingen!

Beoordeling van d-hotel
2,0 van 5 bollen5 jun 2019 beoordeeld
Onze verwachtingen waren mss wat te hoog voor dit hotel, na het bekijken van de foto's op de website op voorrand. Wel mooi en strak modern. We hadden dit geboekt met weekenddesk en hadden een upgrade naar de luxe suite, maar bij het binnen kijken van de standaard kamer waren wij wel teleurgesteld in deze witte, verouderde en al een beetje uitgeleefde suite. Je kan ook geen raam open zetten voor te luchten in de kamer. Heeft eens een op fris beurt nodig! Heel vroeg dag licht door de lichte gordijnen.
De D-mixx ruimte is ook aan een opfris beurt toe, het is er heel donker en niet zo proper aan de douches en onaangenaam gladdig op de vloeren! Dit is een naakt sauna en er zat een jong koppen te flikflooien in het mini zwembadje met alle 2 hun badjas nog AAN in het water!!!!(hygiënisch?) dus meer controle zou wel mogen ook.
Het ontbijt was standaard en goed. Wel duur als je hier de volle pot voor betaald. Dit vond ik het zeker niet waard. Het kan buiten wat gezelliger gemaakt worden voor het ontbijt.
Ik heb dit alles ook op het beoordeling formulier gezegd.
Datum van verblijf: juni 2019
Kamertip: Vraag een gewone standaard kamer!!!!
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
  • Booking.com
2.1 km van d-hotel
Meer hotels in Kortrijk bekijken
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

De uitstraling van d-hotel, strak en modern is mooi, als het je smaak is. Mocht dit niet je smaak zijn, dan raden wij je dit hotel niet aan.
Tuurlijk kom je wel wat kleine dingen tegen, bij ons in de badkamer was er 1 plek waar schilderwerk los liet. Maar dit doet niet afbreuk aan het geheel, ziet er verder goed en netjes uit.
Elk hotel waar ik heb gezeten is er wel iets te vinden.
Het enige minpunt is, dat er geen ramen open kunnen voor wat frisse buitenlucht.

Het ontbijt was uitstekend, voldoende keuze en lekkere broodjes, yoghurt en fruit.

Datum van verblijf: april 2019
dhotel1, Manager van d-hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste,

Hartelijk bedankt voor de fijne woorden.

Prettige dag!

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Oud en nieuw gecombineerd, oude molen met betonblokken als kamer,grote sauna onder het hotel, heel erg rustig. Goed ontbijt. Mooie plek om te logeren ook als je naar Lille wil. kijk wel naar de aanbiedingen, scheelt enorm.

Kamertip: Rustig hotel.Gemiddelde grote en luxere kamers.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2018

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en ook voor meer inlichtingen was de balie heel aangenaam.
De kamer is standaard en zeer strak maar comfortabel.
De wellness was naar mogelijkheden vrij uitgebreid (Stoombad , voetbad , infrarood , zwembad en 2 sauna's) .we zijn hier goed tot rust gekomen.
Minpuntjes : Beetje te donker naar mijn zin en de vochtigheid slaat enorm hard op de betonnen muren die op verschillende plaatsen schimmel vertoond.
Het ontbijt is eerder aan de povere kant. De basis is aanwezig maar helaas niet veel meer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018

Het hotel is een moderne constructie met hoofdzakelijk glas en beton, waarbij oud en nieuw mooi in elkaar worden geïntegreerd. Het personeel aan de receptie is vriendelijk. De kamers zijn ruim met veel licht. De douchecel had iets groter mogen zijn, want nu staat bij het douchen een deel van de badkamer nat.
Het ontbijt was basic; alles was voorhanden, maar de kwaliteit van de voedingswaren kan beter.
Zowel op de kamer als in de rest van het hotel zijn renovatiewerken (bijwerken pleisterwerk, schilderen, enz.) nodig.
Wij hadden bovendien de wellness privé afgehuurd. We betaalden hiervoor 120 EUR/2 uur, wat toch al behoorlijk prijzig is (maar daarvoor heb je wel het voordeel dat je na de wellness gewoon in je badjas terug naar de kamer kunt (en zoals bij een wellness op locatie het geval is, niet meer met de auto terug naar het hotel moet)). We werden tot aan de deur van de wellness gebracht; kregen geen verder uitleg. Het wellness gedeelte is vrij groot aangezien hier ook de behandelingsruimten zijn. Bij aankomst viel ons onmiddellijk op dat er nog niet was schoongemaakt na gebruik door andere gasten (overdag is de wellness publiek geopend), we vonden plastic bekertjes, lege toiletrolletjes, zakdoekjes. Bovendien werkte het stoombad niet. Het water in de ‘zwemspa’ was erg lauw en ook daar werkten bepaalde jets niet. Beide sauna’s waren ok, de bankjes in de infraroodcabine waren nat van andere gebruikers (niet echt uitnodigend). Op de zetels in de relaxruimte waren voetsporen van andere gebruikers.
Toen we de volgende dag bij het uitchecken vermeldden dat we niet tevreden waren, kregen we enkel de vraag of we bij de receptiemedewerker gemeld hadden dat het stoombad het niet deed. Toegegeven dit hadden we niet gedaan, maar 1) indien alles zou zijn gecontroleerd (en schoongemaakt) voordat wij aankwamen & 2) indien we de nodige uitleg van een hotelmedewerker hadden gekregen, zou dit defect ook door het hotelpersoneel zijn opgemerkt. De prijs komt overeen met die voor een privésauna maar de sfeer is er één van een openbare sauna; absoluut geen aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018

Modern en mooi oud gebouw met volledig gerestaureerde windmolen geïntegreerd in een nieuw modern geheel.
De koude sfeer en ongezelligheid die men hier overal beschrijft hebben we niet ervaren, het was ook 35 graden.
Mooie moderne kamer, spijtig dat de ramen niet open konden en de inloopdouche mist een deur.
Airco werkt redelijk en bedden zijn prima.
Ontbijt was zeer goed, we konden zelfs buiten eten.
Wel is er duidelijk gebrek aan onderhoud op de ganse site en er is renovatie nodig.
Het hotel ligt iets verder van het centrum, ideaal per fiets - er is mogelijkheid de fietsen in een garage te plaatsen.
5,9 euro toeristenbelasting per koppel/nacht is voor een buitenwijk van Kortrijk ook genoeg.
Desondanks een super verblijf gehad hier, de welness hebben we niet gedaan.

Datum van verblijf: juli 2018