“Superlekke”
Beoordeling van Krok-Ubuntu

Krok-Ubuntu
Geclassificeerd als nr. 55 van 280 Restaurants in Kortrijk
20 september 2021 beoordeeld

Heel lekker gegeten, perfect voor een rap hongertje. Zeer lieve mensen die het met liefde maken en opdienen. Echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2021

14 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitmuntend lekker, heel mooi geserveerd. Ideaal met de kinderen mee. Veel keuze. Rap geserveerd. Gezellig interieur.

Datum van bezoek: juli 2021
23 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten plaats aan het water
Het was ergens pasta of hier croques toen we die zagen was de beslissing snel gemaakt mmmm

Datum van bezoek: juni 2021
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker slaatje (met geitenkaas en zalm) gegeten op het terras aan het water, met zicht op de Broeltorens. Geroosterd broodje daarbij. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
10 juni 2019 beoordeeld

Lekkere Croque gegeten voor een eerlijke prijs. Snelle bediening en leuke verrassende kaart voor een snelle lunch.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Krok-Ubuntu bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Krok-Ubuntu geweest? Deel je ervaringen!